MAGIC POWDER MASKER VAGINA JSD


Harga Kami RM25.00

Kelebihan MV JSD:
Permukaan faraj akan menjadi tegang dan halus
Lubang faraj akan menjadi rapat dan tertutup
Bibir faraj yang mengeleber akibat melahirkan anak akan menjadi rapat kembali dan tegang
Penggunaan yang berterusan dan kerap akan mengembalikan warna pink sebenar di permukaan faraj
Kawasan sensitif faraj akan kembali membukit tegang dan akan meningkatkan kemahuan syahwat.

Cara Penggunaan MV JSD:

Digunakan selepas setiap kali faraj dibersihkan dan disapu sebagai bedak.
Dengan menggunakan jari sapukan keseluruhan permukaan faraj yang lembab
Setiap kali membersihkan faraj hendaklah scrub keluar daki – daki yang melekat di permukaan faraj setelah bersih sapukan kembali masker vagina
Hendaklah di sapu keseluruhan termasuk kawasan pipi kanan dan kiri vagina.

Dapatkan masker vagina "susuk dara"

Celupkan 1 jari anda ke dalam bungkusan
Pastikan magic powder melekat di jari anda
Sapukan di seluruh permukaan vagina keseluruhannyakesan serta-merta lebih kurang setengah jam
Lubang vagina menjadi tertutup dan rapat
Rasa kering dan selesa
Rasa gatal - gatal hilang serta merta

Kesan Jangka Masa Panjang:
Jika scrub perlahan-lahan ketika mencuci daki-daki akan keluar
Faraj akan kembali cerah kemerah - merahan dan tegang
Bibir yang mengelebih akibat kesan beranak akan merapat
Deria sensitif akan menjadi aktif dan membukit tegangsesuai digunakan selalu sebagai bedak penjagaan di permukaaan faraj supaya sentiasa awet muda dan nampak dara.


AWAS: pahit herba dan tidak bahaya jika termakan







TESTIMONI MV

sy dengan hubby jarang berjumpa, dia tahu sy menggunakan produk jsd.. yg paling dia suka bila sy guna masker.. sbb bila bersama dia kata miss v rasa ketat.. mmg best.
nak dijadikan cerita.. sblm hubby balik dari o/station, dia dh pesan siap2.. " syg nati sapu masker ye " lama xjumpa kan so masing2 xcited lah.. hehe sy xperasan masker dh habis.. yg ada cuma ig huhu

so 1 st game tu sapu lah ig still ok lagi lah.. cuma dia tanya " kenapa xletak masker?? " sy cakap la dh habis.. :( agaknya dia rasa xberapa nk grip sgt kot.. dia bgtau lah p beli masker.. xnk la kecewakan hubby.. call Kaklom Jsd mintak nk beli masker..haha mujur lah duk dekat je ngn pengedar jsd..

Apa lagi dh dapat je mv xsabar2 nk perform hahah memang terbaik la.. yg penting hubby suka dan puas hati..


Sazliana, 23 tahun, dijangkiti Kuman Tandas

saya seringkali mengalami jangkitan kuman setiap kali menggunakan tandas awam. baik di stesen minyak, masjid mahupon tandas di pejabat.
Walaupon saya seringkali menggunakan tisu untuk membersihkan faraj setiap kali selepas mencuci buang air. Saya tetap mengalami peristiwa kurang selesa di kemaluan saya. Terasa seperti kemalu...an saya digigit semut api yang banyak. menimbulkan rasa tidak menyenangkan sampaikan rasanya mahu nangis walaupon sudah dicuci berkali - kali dengan air yang bersih. Sehinggakan saya fobia untuk melepaskan hajat di toilet stesen minyak ataupon menggunakan public toilet dimana-mana pon termasuk shopping kompleks. kecuali di pejabat sememangnya tiada tempat lain ataupon saya terpaksa tahan sehingga sampai di rumah.
Pada awal januari 2012, saya telah menggunakan tandas di pejabat. saya hilang fokus untuk menyambung kerja-kerja kerana rasa yang menyucuk - nyucuk di kemaluan. keadaan tu berlarutan berjam - jam. sehinggakan rasa macam nak menangis. waktu makan tengahari sedang rakan saya melayari fesbuk. saya ternampak iklan kak hani. saya berminat ingin tahu. walaupon malu saya telah sms kak hani. walaupon kak hani tak reply. selepas waktu perjabat saya telah hubungi kak hani banyak kali sehingga kak hani jawab talifon. bila saya menceritakan situasi saya. kak hani terus rekemen MAGIC POWDER SUSUK DARA " Masker Vagina" tanpa berfikir panjang saya terus bersetuju untuk membelinya dan bank in kan duit terus ke akaun yang kak hani bagi pada malam tu juga. kerana bagi saya hanya berikhtiar semoga saya dapat jalan penyelesaian. sedangkan sebelom ni saya pernah mencuba meletakkan minyak kapak ketika keadaan gatal - gatal itu berlaku. malangnya keadaan itu bertambah parah dan menyakitkan.
selang beberapa hari kiriman dari kak hani telah sampai ke ofis. Kebetulan petang tu saya baru lepas menggunakan tandas. dan keadaan tidak selesa tu sedang saya alami. Saya kembali ketandas dan terus menggunakan magic powder seperti yang kak hani sarankan. saya membersihkankan kemaluan dan mengeringkan dengan tisu. lalu saya terus menyapu magic powder susuk dara. selesai mengenakan seluar dalam. rasa gatal - gatal perit terus hilang. Tak sampai seminit saya menyapukan magic powder. rasa tak selesa tu terus hilang. saya senyum sambil berjalan ke tempat saya. dalam hati memang terus - terus memuji berkesan sungguh magic powder ni. memang magic. sampai sekarang saya masih menggunakan magic powder kemana - mana saya pergi saya simpan dalam handbag. lepas buang air saya mesti gunakannya. rasa kering. selesa dan saya terasa yakin terhadap diri sendiri. saya bersyukur di jodohkan dengan magic powder ni. saya berterima kasih kepada kak hani kerana memperkenalkan magic powder ni. Saya berkongsi dengan kawan - kawan saya dipejabat. Lebih - lebih rakan sepejabat dan saya bagi mereka guna sikit. skrg mereka pon telah membeli dengan saya pula. Produk ni memang best. memang saya suka untuk kegunaan saya. Sekarang saya dah pon jadi agen. paling banyak saya jual magic powder. mmg saya suka dan saya sebarkan kebaikannya



JIKA BERMINAT SILA PM DI FB/ MSG/ SMS/ WHATSAPP : 016-686 7847

0 comments:

Roza Shop. Powered by Blogger.

SELF COLLECT & COD DIBERHENTIKAN SEMENTARA WAKTU

SELF COLLECT & COD DIBERHENTIKAN SEMENTARA WAKTU

JANGAN RAGU-RAGU BERURUSAN DENGAN KAMI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


PRODUCTS UPDATE