MOEDER MILK


MOEDER 600GM

HARGA PROMOSI : RM136
HARGA PASARAN: RM159


POS:
SEM : RM8.50
SARAWAK PL : RM11.80
SABAH PL : RM13.15




Moeder adalah salah satu produk makanan tambahan yang dapat membantu ibu-ibu atau bakal ibu diluar sana untuk menjaga kesihatan mereka serta cahaya mata yang dikasihi.


Moeder ni juga kalau nak tahu, salah satu perasangsang susu @ Milk booster dan membantu ibu-ibu yang mengalami masalah kekurangan susu badan, letih,lesu,sakit badan, kulit kendur selepas bersalin, payudara kendur dan masalah kulit.


Antara kebaikan Moeder buat ibu dn anak adalah seperti berikut:,


KHASIAT UNTUK IBU HAMIL

Mencerahkan kulit
Mengatasi masalah rabun malam
Meningkatkan daya tubuh dan stamina serta tenaga semasa hamil.
Mengurangkan risiko tekanan darah tinggi dan darah rendah ketika hamil
Mengatasi masalah depresi (stress)
Menguatkan sistem penghadaman dan daya tahan terhadap keracunan makanan
Mengelakkan sembelit bagi ibu hamil
Mengurangkan kesan selulit pada perut
Mencegah osteoporosis
Mencegah sakit pinggang dan tulang belakang ketika hamil
Menguatkan kandungan bagi ibu hamil
Memberi tenaga lebih ketika proses bersalin
Mengatasi masalah mual
Mencegah kegemukan selepas bersalin
Rasa vanilla yang enak tanpa menyebabkan rasa loya



KHASIAT UNTUK KANDUNGAN ATAU BAYI

Mengurangkan risiko demam kuning
Meningkatkan daya tahan tubuh
Melebatkan rambut
Memutih dan melicinkan kulit bayi
Membantu mencegah asma dan lelah
Membantu pembentukan otak,saraf dan plasma darah
Membantu kecergasan otak bayi
Membantu sistem pencernaan bayi menyusu badan ibu yang mengamalkan Moeder.



KHASIAT BUAT IBU SELEPAS BERSALIN @ MENYUSUKAN BAYI

Membanyak dab memekatkan produksi susu
Mencegah kegemukan
Mencerah dan melembabkan kulit
Membantu menghilangkan selulit ketika hamil
Membantu merawat luka dalaman semasa bersalin dengan cepat
Memberi tenaga ketika berpuasa tetapi menyusukan bayi
Mengurangkan stress
Mengatasi rabun



KANDUNGAN MOEDER

Susu Kambing, ekstrak tomato, habbatus sauda,madu,ekstrak anggur,lutein, bird nest,kurma,manna,bilberry,aloe vera,lobak merah,brokoli,omega 3,betik,stevia,vanilla flavour dan non diary creamer.






CARA MINUM

Bancuh menggunakan air suam (200ml) + 1 scoop Moeder.

1 scoop siang dan 1 scoop malam sebelum tidur. Elakkan minum caffeine.













JOM ORDER SEKARANG!!
SERVIS PANTAS & KAUNTER PERTANYAAN AKTIF
PRODUK READY STOK !
PENGHANTARAN HARI YANG SAMA (POSLAJU ) UNTUK BAYARAN SEBELUM JAM 5 !!


☏ Sms / Whtsapp / Telegram : 016 6867847Ω


Ω Instagram : RozashopII Ω


Ω Blog : www.rozashop.blogspot.com Ω


Ω FB : www.facebook.com/RozaShop Ω




CASH ON DELIVERY MOEDER MILK  ORIGINAL MURAH :

SERI KEMBANGAN,
SERDANG
UPM, MARDI
PUCHONG ( SELECTED AREA ),
BUKIT JALIL,
SERI PETALING ( SELECTED AREA ),
BANGI,
PUTRAJAYA,
KAJANG,
SEMENYIH
KUALA LUMPUR SELECTED AREA
SETIAWANGSA
SETAPAK
WANGSA MAJU
SUNGAI BESI / LAKEFIELDS
CHERAS
BANDAR TUN RAZAK
BANDAR TUN HUSSEIN ON
BALAKONG
HULU LANGAT SELECTED AREA

DOLLYS PINKY SKINCARE 3 IN 1



HARGA PROMOSI : RM60
HARGA PASARAN : RM70

POS:
SEM : RM7.20
SARAWAK PL : RM9.85
SABAH PL : RM10.50



Dollys pinky skincare merupakan set penjagaan kulit wajah mampu milik untuk semua jenis kulit wanita asia. Diformulasi menggunakan \Alpha Arbutin sebagai agen pencerahan yang memberikan tona kulit yang lebih cerah dan sekata. DOLLYS PINKY juga mengandungi ekstrak witch hazel yang mampu membantu menutup pori-pori kulit serta kompleks copper peptide yang berfungsi meningkatkan produksi kolagen dalam kulit sebagai anti penuaan. Kandungan lain yang turut digunakan berasaskan tumbuhan semulajadi seperti  estrak mentimun, kunyit dan dalam rangkaian DOLLYS PINKY untuk membantu merawat kulit wajah dan sesuai untuk semua jenis kulit.


Terdapat 3 item hebat dalam Set Dollys Pinky Skincare :
  • Brighten Cleanser (Pencuci muka) 30 ml
  • Day Cream (Krim Siang) 6 g(30 ml)
  • Night Cream (Krim malam) 6 g(30 ml)




FUNGSI/KELEBIHAN/MANFAAT/ KELULUSAN KKM DOLLYS
PINKY SKINCARE

Mencerahkan kulit wajah.

Menjadikan kulit 'glowing' secara natural.

Menghilangkan kulit kusam & tidak bermaya.

Anti-penuaan dan menjadikan wajah kelihatan muda.

Memperbaiki dan memperbaharui sel-sel kulit.

Mengecutkan dan menghilangkan masalah utama kaum wanita iaitu jerawat & jeragat.

Memudarkan dan menghilangkan parut jerawat.

Menghilangkan kesan lebam di bawah mata.

Mengecilkan pori-pori

Menjadikan kulit 'glowing' dan "pinkish" secara natural.





FUNGSI BRIGHTEN CLEANSER :

️Membantu menghilangkan kesan kotoran, sel kulit mati
serta sisa solekan.

Tidak mengeringkan kulit malah kulit lebih bersih, cerah dan segar selepas penggunaan.

Membersih muka dengan mendalam sehingga ke liang pori untuk membuang sisa-sisa kotoran/sebum yang tersumbat.

Mengecilkan liang pori

Melembapkan kulit wajah

Meneutralkan ph kulit

Mengatasi masalah kulit berminyak

Memberi kesegaran kulit wajah

Mengecutkan jerawat

Membantu anda mendapatkan kulit wajah yang segar bermaya, gebu, awet muda dan bercahaya(glowing).

Menyeimbangkan minyak berlebihan pada kulit wajah




FUNGSI DAY CREAM :

️Dirumus khas secara intensif untuk memberikan kesan pencerahan. ️

Krim yang tidak berminyak membantu mengekalkan kelembapan kulit dan melindungi kulit dari sinar UV

Mampu menghilangkan kekusaman kulit wajah

Menganjalkan kulit wajah & membuatkan kulit  menjadi "pinkish"

Bertindak sebagai sunblock & makeup base

Mengandungi SPF-15 yang akan melindungi kulit darI sinar UVA/UVB serta diperkaya dengan anti oksidan  yang mampu menjadi anti penuaan sel kulit.

Bertindak sebagai foundation kepada muka yang akan  melitupi permukaan kulit yang tidak sekata




FUNGSI NIGHT CREAM :

Membaiki sel-sel kulit serta membekalkan nutrient semasa menjanaan sel kulit

Mengecutkan jerawat & membantutkan pertumbuhan jerawat

Menganjalkan kulit wajah Mengurangkan pigmentasi/jeragat

Melicinkan kulit wajah Mencerahkan kulit wajah & kulit kelihatan lebih "pinkish/ rossy cheek")

Mengurangkan kesan parut jerawat

Menghilangkan bintik hitam/black & white head

Membantu memulihkan kulit kusam

Mengawal pertumbuhan jeragat pada kulit wajah Kulit kelihatan satu tona lebih cerah.






 
TESTIMONI DOLLYS PINKY SKINCARE 3 IN 1



















JOM ORDER SEKARANG!!
SERVIS PANTAS & KAUNTER PERTANYAAN AKTIF
PRODUK READY STOK !
PENGHANTARAN HARI YANG SAMA (POSLAJU ) UNTUK BAYARAN SEBELUM JAM 5 !!


☏ Sms / Whtsapp / Telegram : 016 6867847Ω


Ω Instagram : RozashopII Ω


Ω Blog : www.rozashop.blogspot.com Ω


Ω FB : www.facebook.com/RozaShop Ω




CASH ON DELIVERY DOLLYS PINKY SKINCARE 3 IN 1  ORIGINAL MURAH :

SERI KEMBANGAN,
SERDANG
UPM, MARDI
PUCHONG ( SELECTED AREA ),
BUKIT JALIL,
SERI PETALING ( SELECTED AREA ),
BANGI,
PUTRAJAYA,
KAJANG,
SEMENYIH
KUALA LUMPUR SELECTED AREA
SETIAWANGSA
SETAPAK
WANGSA MAJU
SUNGAI BESI / LAKEFIELDS
CHERAS
BANDAR TUN RAZAK
BANDAR TUN HUSSEIN ON
BALAKONG
HULU LANGAT SELECTED AREA

DEEJA COSMETIC 5 IN 1




DEEJA COSMETICS 5 IN 1

HARGA PROMOSI: RM72.25
HARGA PASARAN : RM85.00

POS:
SEM : RM7.20
SARAWAK PL : RM9.85
SABAH PL : RM10.50




RAMAI TAK YANG NAK KULIT MUKA GEBU GEBAS MACAM ARTIS?

KULIT MUKA BEBAS JERAWAT JERAGAT?

MEH SIS BANTU UOLSS CEPAT .
SIS YAKIN KULIT MUKA UOLSS AKAN CANTIK SEAWAL 5 HARI JE.


Penjagaan Kulit kini sungguh mudah dan ringkas malah lebih natural. Dengan ekstrak bahan-bahan semulajadi dan berkualiti tinggi SET DEEJA COSMETIC mampu merealisasikan penampilan yang anda ingini. Ucapkan selamat datang kepada kulit lebih gebu dan flawless. Set 5 dalam 1 yang lengkap dan berdaftar dengan KKM kini mampu milik khas untuk anda.




Deeja Cosmetic diperkayakan dari estrak tumbuh-tumbuhan dan harga mampu milik!!
Sesuai usia 15 Tahun dan keatas.
Semua jenis masalah kulit wajah boleh pakai.

BEBAS BAHAN KIMIA
KELULUSAN KKM
SESUAI UNTUK SEMUA JENIS KULIT WAJAH



Set penjagaan wajah Deeja Cosmetic mampu merawat masalah kulit wajah :
  • berjeragat @ kulit kusam
  • lebam bawah mata, dan kulit kering
  • berjerawat dan berminyak / sensitif
  • tona kulit tak sekata
  • berparut dan sebagainya..




KELEBIHAN SET DEEJA COSMETIC

  • Mencerahkan Kulit Muka Secara Semulajadi.
  • Mengecilkan Lubang Pori Pori
  • Merawat Tona Kulit Yang Tak Sekata
  • Melembabkan Kulit Wajah
  • Kulit Lebih Licin Dan Halus Serta Lembut
  • Menghapuskan Jerawat Dan Mengikis Parut Jerawat
  • Menghilangkan Jeragat
  • Kulit Tidak Gelap & Berminyak Walaupun Terkena Matahari (Lebih Lasak)
  • Menyerlahkan Keayuan Semula Jadi Dalam Masa 5 Hari



5 Jenis Produk Dalam 1 Set



SABUN PEMBERSIH MUKA ±120gm (NOT150702472K)

– Membantu membersihkan kulit wajah dengan mendalam
– Membantu menyinkirkan sel-sel kulit yang mati
– Membersih kulit sehingga ke dalam dengan partikel nano
– Mengatasi masalah jerawat, jeragat, kulit gelap & berminyak.
Kandungan utama : Air Mawar, Susu & Beras







KRIM NANO (Malam) ±6gm (NOT150702438K)

– Memberi nutrisi dan memulihkan struktur kulit pada waktu malam selepas seharian kulit terdedah dengan sinaran matahari dan juga kotoran
– Berfungsi mengembalikan keanjalan kulit
– Memberi kelembapan kulit
– Menjadikan kulit sehalus kulit bayi







KRIM SIANG ±6gm (NOT150702468K)

– Mencerahkan kulit secara optimum semulajadi
– Mengandungki SPF 35 untuk perlindungan dari UV
– Memberikan tona kulit yang sekata & seimbang
Kandungan utama : Minyak Biji Anggur & Serbuk Mutiara





 KRIM MALAM ±6gm (NOT150702469K)
– Membantu merawat kulit yang rosak
– Membantu mencegah jerawat & memudarkan jeragat
– Memulihkan cela pada kulit agar kulit kembali berseri & remaja
Kandungan utama : Minyak Jojoba & Kunyit






TONER NANO ±15ml (NOT150702471K)

– Melembabkan kulit sepanjang hari
– Mengecilkan liang pori yang besar
– Menjadikan kulit lebih segar, bersih seharian
– Mengimbangi pH kulit
Kandungan utama : Aloe Vera & Air Mawar




CARA PENGGUNAAN DEEJA COSMETICS :-


SIANG

1. Cuci muka dengan sabun pembersih muka Deeja Cosmetic
2. Lap muka hingga kering dan sapukan Toner Nano dengan menggunakan kapas muka. Sapukan sehingga rata dan tak perlu gosok terlalu kuat
3. Calitkan sedikit krim siang secara nipis dan gosok perlahan-lahan


MALAM

1. Cuci muka dengan sabun pembersih muka Deeja Cosmetic
2. Calitkan krim malam secara nipis dan gosok perlahan-lahan
3. Calitkan krim nano (malam) secara nipis dan gosok perlahan-lahan



Perhatian!!!

Untuk kulit sensitif dan berjerawat banyak, untuk minggu pertama hanya perlu gunakan sabun pembersih muka, toner nano dan krim malam. Minggu ke-dua baru boleh gunakan krim malam dan krim nano (malam)
Krim nano (malam) dan toner nano tak boleh pakai di sekeliling mata dan bibir






Sherry Ibrahim ni merupakan Pengasas Deeja Cosmetic ni.







TESTIMONI PENGGUNA DEEJA COSMETIC

  










DEEJA COSMETIC DIAMOND FOUNDATION 5GM



HARGA PROMOSI : RM34
HARGA PASARAN : RM40

POS
SEM : RM7.20
SARAWAK PL : RM9.85
SABAH PL : RM10.50


Dirumus khas dari bahan-bahan semulajadi yang berkualiti tinggi untuk wajah anda seperti Seaweed, Cocos nucifera oil dan ekstrak limau..



KELEBIHAN DIAMOND FOUNDATION DEEJA COSMETIC

🍂 Kulit menjadi licin dan gebu

🍂 Mekap tahan lama sehingga 12 jam

🍂 Tekstur krim yang sangat ringan dan lembut

🍂 Mampu menutup segala cela dan parut pada wajah

🍂 Tidak berminyak dan tidak melekit bila dipakai pada wajah

🍂 Boleh dibawa solat




JOM ORDER SEKARANG!!
SERVIS PANTAS & KAUNTER PERTANYAAN AKTIF
PRODUK READY STOK !
PENGHANTARAN HARI YANG SAMA (POSLAJU ) UNTUK BAYARAN SEBELUM JAM 5 !!


☏ Sms / Whtsapp / Telegram : 016 6867847Ω


Ω Instagram : RozashopII Ω


Ω Blog : www.rozashop.blogspot.com Ω


Ω FB : www.facebook.com/RozaShop Ω




CASH ON DELIVERY DEEJA COSMETIC 5 IN 1 ORIGINAL MURAH :

SERI KEMBANGAN,
SERDANG
UPM, MARDI
PUCHONG ( SELECTED AREA ),
BUKIT JALIL,
SERI PETALING ( SELECTED AREA ),
BANGI,
PUTRAJAYA,
KAJANG,
SEMENYIH
KUALA LUMPUR SELECTED AREA
SETIAWANGSA
SETAPAK
WANGSA MAJU
SUNGAI BESI / LAKEFIELDS
CHERAS
BANDAR TUN RAZAK
BANDAR TUN HUSSEIN ON
BALAKONG
HULU LANGAT SELECTED AREA

CHRISZEN O2 BUBBLE CLEANSING GEL

CHRISZEN BUBBLE CLEANSING GEL 70ML

HARGA PROMOSI : RM43.00
HARGA PASARAN : RM53.70

POS:
SEM : RM7.20
SARAWAK PL : RM9.85
SABAH PL : RM10.50


CHRISZEN O2 BUBBLE CLEANSING GEL adalah rangkaian produk daripada CHRISZEN. 
O2 Bubble Cleansing Gel adalah sejenis pembersih wajah jenis gel. 

Menpunyai 8 manfaat dalam 1 produk. Membersih kulit wajah secara mendalam dan sangat sesuai untuk digunakan untuk menanggalkan makeup pada wajah. Dengan sensasi menyamankan yang dapat membantu untuk mengecilkan liang-liang roma. Membantu mencerahkan kulit wajah. 

Diformulasikan dengan terapi oksigen yang dapat melembabkan kulit wajah dan mencegah daripada kedutan.





ISI KANDUNGAN :
  • Air
  • Acrylates copolymer
  • Sodium laureth sulfate
  • Ekstrak pain daun panjang
  • Ekstrak pokok dok bergulung
  • Ekstrak evening primrose
  • Ekstrak lobata
  • Ekstrak bilberry
  • Ekstrak tebu
  • Ekstrak oren
  • Ekstrak gula mapel



KELEBIHAN / KHASIAT :
  • Mencuci secara mendalam
  • Menanggalkan kesan mekap
  • Sensasi menyamankan
  • Mengecilkan liang-liang roma
  • Mencerahkan kulit
  • Terapi oksigen
  • Melembabkan kulit wajah
  • Anti kedutan


CARA GUNA / PENGAMBILAN :
  • Sapukan pada kulit yang kering dengan rata
  • Urut perlahan-lahan, bilas denga air bersih dan keringkan



CARA SIMPAN :
  • Jauhkan daripada kanak-kanak
  • Simpan ditempat yang kering dan sejuk



** JIKA TERDAPAT SIMPTOM BERLARUTAN BERHENTI PENGGUNAAN DAN DAPATKAN NASIHAT DARIPADA PAKAR. 









JOM ORDER SEKARANG!!
SERVIS PANTAS & KAUNTER PERTANYAAN AKTIF
PRODUK READY STOK !
PENGHANTARAN HARI YANG SAMA (POSLAJU ) UNTUK BAYARAN SEBELUM JAM 5 !!


☏ Sms / Whtsapp / Telegram : 016 6867847Ω


Ω Instagram : RozashopII Ω


Ω Blog : www.rozashop.blogspot.com Ω


Ω FB : www.facebook.com/RozaShop Ω




CASH ON DELIVERY  CHRISZEN O2 BUBBLE CLEANSING GEL   ORIGINAL MURAH :

SERI KEMBANGAN,
SERDANG
UPM, MARDI
PUCHONG ( SELECTED AREA ),
BUKIT JALIL,
SERI PETALING ( SELECTED AREA ),
BANGI,
PUTRAJAYA,
KAJANG,
SEMENYIH
KUALA LUMPUR SELECTED AREA
SETIAWANGSA
SETAPAK
WANGSA MAJU
SUNGAI BESI / LAKEFIELDS
CHERAS
BANDAR TUN RAZAK
BANDAR TUN HUSSEIN ON
BALAKONG
HULU LANGAT SELECTED AREA

MY HOME LAB SYAMPOO SANTAN





HARGA : RM30

POS
SEM : RM8.50
SARAWAK PL : RM11.80
SABAH PL : RM13.15



Rambut gugur???


Rambut kasar???


Kulit kepala gatal2????


Kelumumur banyak????


Nak hitamkan rambut???


Nak lebatkan rambut???




Semua masalah ni hanya mampu diatasi ngan Shampoo Santan..

SHAMPOO SANTAN by My Home Lab
SYAMPU HOMEMADE UNTUK RAMBUT LEBAT & HITAM

Khas untuk ibu-ibu yang tercari-cari petua untuk melebatkan rambut anak. Shampoo Santan ini sangat sesuai digunakan untuk bayi dan kanak- kanak yang berambut nipis. Bukan anak sahaja, ibu dan ayah pun boleh guna juga. Sesuai untuk semua peringkat umur,
bayi, kanak-kanak, dewasa mahupun warga emas.


"Rambut saya dulu gugur teruk..Terutamanya selepas bersalin anak sulung… dah banyak kali tukar shampoo komersil yang ada kat pasaran ni.Tapi masih gugur jugak.Sampai nampak kulit kepala.. Malu sangat-sangat dengan husband. Sampai putus asa tak tau nak guna ape lagii.
Nak buat hair treatment Mahal sangat.. tak mampu.."

Jangan risau sis, Jom guna cara berkesan lagi menjimatkan kos ini, Tidak perlu rawatan yang mahal. Hanya guna Shampoo Santan 100% Homemade dan semulajadi ni dan boleh
selesaikan masalah puan.

Shampoo Santan adalah selamat dan bebas dari bahan kimia, hanya menggunakan bahan-bahan yang digunakan oleh datuk nenek moyang kita sejak zaman
dahulu lagi..iaitu SANTAN!!!




Baby 6 bln keatas boleh guna daa...


Syampoo yg dihasilkan secara homemade berasaskan petua dan bahan tradisional yg telah terbukti berhasil sejak turun temurun bg merawat masalah rambut dan kulit kepala.




SHAMPOO SANTAN BY MY HOME LAB BAGUS UNTUK MERAWAT: 

✔ RAMBUT GUGUR 

✔ KELEMUMUR 

✔ GATAL KEPALA 

✔ RAMBUT LAMBAT TUMBUH 

✔ RAMBUT BERMINYAK 

✔ ANAK RAMBUT KENA CUKUR BANTAL (MAKAN BANTAL) 

✔ RAMBUT KASAR 

✔ RAMBUT BERUBAN






Ya! Shampoo yang diperbuat khas dari santan.Mampu untuk mengurangkan rambut gugur, Menghilangkan kelemumur serta masalah gatal-gatal kulit kepala.

Shampoo Santan ini dijamin tidak busuk dan tidak berbau santan. Kerana ia mengandungi ekstrak oren yang sangat wangi. Terbukti berkesan! Tidak hairanlah ramai yang dah jatuh cinta dengan nya Disebabkan kesegaran, keaslian dan bersumber semulajadi tanpa bahan kimia. Menjadikan nya selamat di gunakan pada bayi dan kanak-kanak.



4 BAHAN UTAMA TERKANDUNG DALAM SHAMPOO
SANTAN : 

Coconut Milk (Santan Kelapa) 
● Menyuburkan kulit kepala & rambut 
● Mengawal minyak berlebihan 
● Mengelakkan botak & rambut beruban 

Coconut Oil (Minyak Kelapa) 
● Menguatkan rambut 
● Melembutkan rambut 
● Melawan kelemumur & rambut bercabang 

Sweet Orange Essential Oil 
● Melegakan kegatalan kulit kepala 
● Merangsang pertumbuhan rambut 
● Bau yang segar 

Rosemary Essential Oil 
● Mengelakkan keguguran rambut 
● Merawat kelemumur 
● Merawat kulit kepala kering







CARA PENGGUNAAN SHAMPOO SANTAN




JOM ORDER SEKARANG!!
SERVIS PANTAS & KAUNTER PERTANYAAN AKTIF
PRODUK READY STOK !
PENGHANTARAN HARI YANG SAMA (POSLAJU ) UNTUK BAYARAN SEBELUM JAM 5 !!


☏ Sms / Whtsapp / Telegram : 016 6867847Ω


Ω Instagram : RozashopII Ω


Ω Blog : www.rozashop.blogspot.com Ω


Ω FB : www.facebook.com/RozaShop Ω




CASH ON DELIVERY  MY HOME LAB SYAMPOO SANTAN   ORIGINAL MURAH :

SERI KEMBANGAN,
SERDANG
UPM, MARDI
PUCHONG ( SELECTED AREA ),
BUKIT JALIL,
SERI PETALING ( SELECTED AREA ),
BANGI,
PUTRAJAYA,
KAJANG,
SEMENYIH
KUALA LUMPUR SELECTED AREA
SETIAWANGSA
SETAPAK
WANGSA MAJU
SUNGAI BESI / LAKEFIELDS
CHERAS
BANDAR TUN RAZAK
BANDAR TUN HUSSEIN ON
BALAKONG
HULU LANGAT SELECTED AREA

RANGKAIAN PRODUK LIMAJARI

TREATMENT FOUNDATION LIMAJARI 



HARGA : RM40

POS
SEM : RM7.20
SARAWAK : RM9.85
SABAH : RM10.50



KELEBIHAN TREATMENT FOUNDATION LIMAJARI :

✔ Merawat jerawat/jeragat/kulit kering/pigmentasi
✔ Mencerah & Menghilangkan parut/cela
✔ Menyingkirkan lebihan minyak pada kulit
✔ Meratakan tona kulit
✔ Menghilangkan whitehead/blackhead
✔ Melindungi kulit dari UV dgn SPF50+
✔ Mengecilkan liang roma
✔ Merawat 'eyebag'
✔ Menggantikan sel kulit mati
✔ Anti penuaan




CANDY SUSU KAMBING KURMA MADU LIMAJARI 





HARGA PROMOSI : RM55
HARGA PASARAN : RM59

POS
SEM : RM7.20
SARAWAK : RM9.85
SABAH : RM10.50



Candy Susu Kambing Kurma Madu Lima Jari

Candy Susu Kambing Kurma Madu Lima Jari adalah makanan tambahan atau supplemen yang bukan sahaja untuk kecantikan dalaman luaran tetapi untuk kesihatan tubuh badan juga. Hanya perlu hisap, kemam atau kunyah sahaja dan sesuai untuk seisi keluarga.

Mengandungi kurma, madu, susu kambing dan kolagen ikan salmon yang membantu mencerahkan, memutihkan, menggebukan kulit, memberi Tenaga dan Mencerdaskan Minda dalam satu masa.

Makan 2 kali sehari. Kulit cantik dan badan sihat bertenaga. Boleh diambil oleh semua orang tidak mengira lelaki, perempuan, tua muda dan kanak-kanak.



Kelebihan Candy Susu Kambing Lima Jari

  • Tidak berbau Hamis.
  • Kurang Gula (baik untuk pengidap diabetes) & Rendah Karbohidrat (untuk mereka yang diet).
  • Mencerah dan Memutihkan kulit secara semulajadi dan kekal.
  • Memudarkan parut jerawat, jeragat & menggebukan kulit.
  • Menaikkan seri wajah & awet muda.
  • Penjagaan tulang, gigi, otot, jantung.
  • Menstabilkan tekanan darah & kolestrol.
  • Menguatkan imunisasi tubuh utk melawan penyakit.
  • Mudah hadam, khasiat mudah diserap badan.
  • Lebih cergas bertenaga dan mudah bangun pagi.
  • Meningkatkan kecerdasan & daya ingatan.
  • Merawat kencing manis, gastrik, gaut, keletihan.
  • Kolagen ikan Salmon, Tidak menggemukkan seperti kolagen ikan biasa
  • Lebih pantas menyerap ke dalam sel kulit dan merangsang penghasilan sel kulit baru.
  • Menyihatkan mata, kuku & rambut.
  • Bagus untuk ibu hamil dan menyusui bayi.
  • Susu kambing ialah yang terbaik selepas susu ibu.
  • Melembut, Mencerah & Melembapkan kulit
  • Mengurangkan Period Pain
  • Detox




Cara Pengambilan
  • Kemam @ Kunyah diikuti segelas air putih


Cara Penyimpanan
  • Simpan di tempat kering dan di suhu bilik





SUSU KAMBING KURMA MADU PLUS COLLAGEN & VIT C LIMAJARI 
LIMA JARI - SUSU KAMBING SACHET

HARGA PROMOSI : RM40
HARGA PASARAN : RM50

POS
SEM : RM7.20
SARAWAK : RM9.85
SABAH : RM10.50




Susu Kambing Kurma Madu Plus Collagen & Vitamin C Lima Jari



Susu Kambing Kurma Madu Plus Collagen & Vitamin C Lima Jari merupakan makanan tambahan yang sempurna untuk tubuh kerana mengandungi makanan sunnah. Bukan sahaja untuk kecantikan luaran tetapi untuk kesihatan dalaman tubuh badan.

Kandungan Vitamin C dan Collagen menjadikan kulit awet muda, tegang dan lembab. Menghaluskan kulit secara semualajadi dan memberikan tenaga kepada tubuh serta bagus untuk pertumbuhan gigi, tulang dan IQ.

Rasa yang sedap dan tidak berbau hamis. Sesuai untuk seisi keluarga, ibu hamil 5 bulan keatas dan kanak-kanak 3 tahun ke atas.





Kelebihan Susu Kambing Kurma Madu Plus Collagen & Vitamin C Lima Jari 

  • Merawat Masalah jerawat , kulit kusam, pigmentasi dan tona tidak sekata
  • Badan bertenaga dan tidak mudah lesu
  • Pencerahan beganda seluruh badan
  • Kulit lebih anjal dan berseri kerana pertambahan kolagen dalam badan
  • Detox dan melancarkan sistem penghadaman
  • Melegakan period pain
  • Bagus untuk pertumbuhan gigi, tulang dan IQ kanak-kanak
  • Mengandungi sejuta kebaikan untuk wanita hamil dan menyusu
  • Jerawat mula kecut dan parut jerawat kian pudar
  • Muka berminyak kembali lembab
  • Eyebag bengkak dan hitam kian mengecil dan cerah sekata
  • Kulit tak sekata kembali sekata
  • Kembalikan Keserian Kulit Wajah
  • Mencerah dan Memutihkan kulit secara semulajadi dan kekal
  • Penjagaan tulang, gigi, otot, jantung
  • Menstabilkan tekanan darah & kolestrol
  • Menguatkan imunisasi tubuh untuk melawan penyakit
  • Mudah hadam, khasiat untuk badan &kulit wajah




Cara Penyediaan
  • Campurkan 1 paket ke dalam air suam atau panas,minum sebelum sarapan dan sebelum tidur.



Cara Penyimpanan
  • Simpan di dalam suhu bilik di tempat yang kering
  • Jauhi dari sinar matahari




JOM ORDER SEKARANG!!
SERVIS PANTAS & KAUNTER PERTANYAAN AKTIF
PRODUK READY STOK !
PENGHANTARAN HARI YANG SAMA (POSLAJU ) UNTUK BAYARAN SEBELUM JAM 5 !!


☏ Sms / Whtsapp / Telegram : 016 6867847Ω


Ω Instagram : RozashopII Ω


Ω Blog : www.rozashop.blogspot.com Ω


Ω FB : www.facebook.com/RozaShop Ω




CASH ON DELIVERY  RANGKAIAN PRODUK LIMAJARI  ORIGINAL MURAH :

SERI KEMBANGAN,
SERDANG
UPM, MARDI
PUCHONG ( SELECTED AREA ),
BUKIT JALIL,
SERI PETALING ( SELECTED AREA ),
BANGI,
PUTRAJAYA,
KAJANG,
SEMENYIH
KUALA LUMPUR SELECTED AREA
SETIAWANGSA
SETAPAK
WANGSA MAJU
SUNGAI BESI / LAKEFIELDS
CHERAS
BANDAR TUN RAZAK
BANDAR TUN HUSSEIN ON
BALAKONG
HULU LANGAT SELECTED AREA

KOPI HIJAU - ALANA

HARGA KAMI : RM39.00
HARGA PASARAN : RM39.90


POS
SEM : RM8.50
SARAWAK PL : RM11.80
SABAH PL : RM13.15


SIAPA AZAM TAHUN NIE NAK KURUS? SEBELUM RAYA TAHUN NIE NAK KURUS??
DAH CUBA MACAM2-MACAM UBAT, PIL, SEMUA TAK JALAN.. JOM CUBA ALANA
GREEN COFFEE, MINUM KOPI PUN BOLEH KURUS!! TAK BAHAYAKAN
KESIHATAN ...DIJAMIN HALAL.


Alana Green Coffee ialah Coffee yang BERMUTU TINGGI,dijamin SEDAP,banyak
khasiat sampai nak muntah kalau baca! Begitu skali khasiat dia^_^.Para doktor telah
membuktikan GREEN COFFEE bean memang dapat membakar lemak tanpa diet dan
exercise okeyh!!.

Alana Green Coffee juga mengandungi extract Susu Kambing yg dapat
membekalkan tenaga yang cukup tau, mengenyangkan dan yg paling best sebab tinggi
dengan Vitamin dan Mineral berbanding susu lembu.Bijian Chia Seed tidak lain dalam
kandungan Alana Green Coffee ni.Memang laa sangat-sangat banyak kebaikan dia.
Sis share sikit kat sini, blh mencegah kanser, baik untuk penghadaman, membuang
toksin dalam badan, mengurangkan berat badan, aihh memang kena sangat la
kalau nak kurus dengan ALANA ni. Jom siapa-siapa nak KURUS,
CANTIK whatsapp laju-laju!!.





FUNGSI & KELEBIHAN


Menurunkan tekanan darah tinggi.
Membuang toksin dalam badan.
Melancarkan penghadaman.
Membakar lemak berlebihan.
Meningkatkan metabolisma.
Memberikan tenaga.
Mengenyangkan.
Awet muda.



KANDUNGAN BAHAN-BAHAN


Chia Seed.
Susu Kambing.
Habbatus Sauda
Arabica Coffee




CARA PENGAMBILAN

Minum pagi 1 sachet time breakfast.
1 box 15 sachet.



TIPS KEKAL SIHAT DAN AKTIF

Lakukan aktiviti yang mengeluarkan peluh seperti bersenam, berbasikal
mahupun berjalan kaki.

Ambil makanan sihat seperti putih telur, ikan, ayam atau sayur-sayuran.

Minum jus sayuran segar tanpa campuran buah & gula sekurang-kurangnya selama tiga hari.

Mandi wap atau sauna dipercayai dapat membantu mengatasi masalah timbunan lemak dengan cepat.

Hindari makan lewat dan masa paling ideal untuk makan selewat-lewatnya tiga jam sebelum tidur.

Lakukan senaman ringan untuk melatih otot dan melancarkan aliran darah ke seluruh tubuh.

Manjakan diri dengan haruman minyak aromaterapi yang menyegarkan.

Tidur yang cukup untuk mengembalikan kesegaran.




SIAPA YANG PATUT CUBA?


✔ Seseorang yang selalu mengalami masalah Peha besar dah makin melecet!
✔ Berat badan anda semakin bertambah tambah walaupun excercise dan tak makan mcm nak mati!
✔ Perut terlampau buncit sebab tak berak n over makan!




TESTIMONI PENGGUNA KOPI HIJAU ALANA
















JOM ORDER SEKARANG!!
SERVIS PANTAS & KAUNTER PERTANYAAN AKTIF
PRODUK READY STOK !
PENGHANTARAN HARI YANG SAMA (POSLAJU ) UNTUK BAYARAN SEBELUM JAM 5 !!


☏ Sms / Whtsapp / Telegram : 016 6867847Ω


Ω Instagram : RozashopII Ω


Ω Blog : www.rozashop.blogspot.com Ω


Ω FB : www.facebook.com/RozaShop Ω




CASH ON DELIVERY  KOPI HIJAU - ALANA  ORIGINAL MURAH :

SERI KEMBANGAN,
SERDANG
UPM, MARDI
PUCHONG ( SELECTED AREA ),
BUKIT JALIL,
SERI PETALING ( SELECTED AREA ),
BANGI,
PUTRAJAYA,
KAJANG,
SEMENYIH
KUALA LUMPUR SELECTED AREA
SETIAWANGSA
SETAPAK
WANGSA MAJU
SUNGAI BESI / LAKEFIELDS
CHERAS
BANDAR TUN RAZAK
BANDAR TUN HUSSEIN ON
BALAKONG
HULU LANGAT SELECTED AREA
Roza Shop. Powered by Blogger.

JANGAN RAGU-RAGU BERURUSAN DENGAN KAMI

My photo

Roza Shop ialah sebuah syarikat yang telah didaftarkan di bawah Suruhanjaya Syarikat Malaysia(SSM). Kami menjual pelbagai produk kecantikkan, kesihatan dan pelansingan dengan harga yang berpatutan dan murah daripada harga pasaran. Jika berminat boleh hubungi saya di www.facebook.com/RozaShop atau call/sms/whtsap di 016-6867847 / email: roszaihams@gmail.com

Follow by Email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...