PRODUK JAMU SUSUK DARA






COOL MEDICATED FEMININE WASH - RM48


MAGIC BODY SLIM SOAP 100GM - RM36.00


JAMU JALINAN CINTA - 40 BIJI - RM48.00


MEDICATED DEEP HEAT LOTION 110ML - RM48.00


MAGIC POWDER MASKER VAGINA 5GM - RM25.00


MINYAK IKAT KASIH 20ML - RM65.00


COLLAGEN HERBALICIOUS WHITE - 12SACHET - RM100.00


******************************************

COOL MEDICATED FEMININE WASH 100ML




HARGA JUALAN : RM 48

KELEBIHAN FEMININE WASH

HERBAL ASLI MEMBANTU MENYEIMBANGKAN PH VAGINA.
MEMBANTU MEMBERSIHKAN DAN MENYINGKIRKAN BAU.
TIDAK MENYEBABKAN ALLERGIC DAN RENGSA PADA BAHAGIAN INTIM WANITA
HERBA YANG DIGUNAKAN MEMBANTU MELEMBAPKAN BAHAGIAN INTIM DAN MEMBERIKAN KESELESAAN.
MENYEGARKAN DAN MENGELAKKAN JANGKITAN PADA MISS V.
BOLEH DIGUNAKAN KETIKA PERIOD
SESUAI JUGA DIGUNAKAN SEBELUM BERSAMA UTK PASANGAN YANG DAH BERKAHWIN.
BERSIFAT ANTISEPTIC DAN ANTIOXIDANT.


CARA PENGGUNAAN

TUANG CAIRAN FEMININE WASH KE TAPAK TANGAN DAN TAMBAHKAN SEDIKIT AIR.
GOSOKKAN TAPAK TANGAN HINGGA TERHASILNYA BUIH.
GUNAKAN PADA MISS V DAN BILAS HINGGA BERSIH.
BIARKAN SEHINGGA KERING SEBELUM MEMAKAI PAKAIAN.

TESTIMONI FEMININE WASH JSD

- CREDITS TO SITES OUT THERE. TQ :)




MASALAH: KEPUTIHAN BERKETUL & BERBAU




Customer erin ni anak dara lagi dah puas try jamu macam2 da untuk rawat masalah die tapi tak jugak elok keputihan tu sampaikan customer erin ni tetarik dengan produk jamu susuk dara.. Erin cadangkan faminine eash pada customer ni feedback dari customer erin tu.




Erin baru start pakai faminine wash semalam..hari ni panties da x dr bau dan bersih.. Before ni walaupon keputihan banyak tapi panties bau macam tengik campur hanyir.. Hari ni check tadi x de bau busuk tu.. Keputihan as normal dan tak de bau lagi..baru pakai semalam dengan hari ni.. Cepat betul kesan die..mule2 je basuh rase macam pedih cikit tapi sekarang da ok.. Da tak melecet lagi da dan kulit kat situ da makin tegang n kemas..dulu rase macam mengeleber je.hehehe best betul tak rugi pon beli.. Tq erin.. Tp kan cam tak percaye je cepat betol kesan baru pakai semalam dengan ari ni 2 ari je da berkesan.. Betol2 memang puas ati ^____^




Testimoni 2



Akak pakai feminine wash mcm jannah ckp la, rasa sejuk dan nyaman je kt v area tu. Pastu mcm rapat akak punya tu. Lg satu kan.. Jadi cam tembam. Hahaha. Kbai.




p/s : Wanita wanita gojes meh lah dapatkan sorang satu feminine wash JSD. bukan sajer merawat keputihan tapi boleh merapatkan and boleh tembamkann miss V kita. :) Untunglah en suami kannn ? yang belum kawen boleh jaga miss V untuk bakal suami nanti. heeee




Testimoni 3

Salam...effa..sgt2 menakjubkn...x smpai 15minit rasa gatal2 yg akak tanggung selama 4ari smpai x lena tido mlm duk tgaru2 je..akibatnye miss V akak pedih n rasa x selesa sgt..en hubby ajak bsama pun sy rasa x ada feel coz x selesa...slama 4ari tu..dh 2 jenama feminin wash akak beli tapi still sama x ada perubahan..malah rasa kesat...nekad order brg dgn effa.. ahad 12hb bank in...selasa 14hb kul 9:30 akak call pos ofis..staf btahu kul 3ptg brg smpai..tpt kul 3ptg terus bdesup gi pos ofis..blk je umah dgn perasaan excited ei tmbh dh x tahan rasa gatal+pedih luka teruk di garu..terus cuci Miss V dgn feminin wash di seluruh Miss V n segala celah2 peha...aduhai nyamanye rasa...hihi..pastu sental dgn magic powder jadikn masker...rasa pedih sebb bekas luka di garu..tapi lepas 15minit...rasa gatal n luka dh x ada...akak rasa fresh,kering n selesa sgt..pastu akak try gel...bertmbh2 rasa fresh kat Miss V...selesai masalh kegataln nanti ptg pas mandi nk try minyak ikat kasih utk breast kikiki...utk hubby tsayang Lelaki jutawan..mlm ni pas buka nk bg dia mkn...effa..jgn lupa jika stok Jamu Aku Dara dh ada..akak nk 2botol tau..bg lg tmbh mantap n power... produk Susuk Dara mmg tbaik..




Testimoni 4

MASALAH SENTIASA BASAH,BERBAU,,BERPELUH D MISS V.

serius pencuci miss v tu bagus iza...akk baru pakai beberapa kali semenjak dapat ari tu..memang terasa bersih, takde lagi gatal2 ngn bau yg kurang enak...pe lagi dengan masker mv....mula2 akk rasa mcm x caya je V akk takde lagi rasa basah2....salu tu bila balik ptg masa mandi memang underwear lembap sikit ngn ada bau yg kureng....

bukan apa akk mula2 mcm x caya, sebab V akk sensitif, pernah akk pakai pencuci yg biasa dijual kat farmasi ngn supermarket besar...tapi ada alahan...makin gatal adelah....taknak akk tukar g brand lain...dah dpt yg "ngam" ngn akk




*****************************************************
MINYAK IKAT KASIH 20ML





HARGA JUALAN : RM 65

*************************************************************

MAGIC BODY SLIM SOAP 100GM




HARGA JUALAN : RM 36


KELEBIHAN BODY SLIM SOAP


MEMBANTU MELANCARKAN PERJALANAN DARAH.
MEMBANTU MEMBUANG DAKI DAN SEL KULIT MATI.
MEMBERI PENGELUPASAN HALUS PADA KULIT BERMASALAH.
MEMBANTU MENGHASILKAN KULIT TUBUH YANG CANTIK, TEGANG, LICIN DAN LEMBAP.
MENGHILANGKAN KESAN PARUT SEPERTI REKAHAN SELEPAS BESALIN.
MEMBERIKAN RASA DINGIN DAN MENGELAKKAN JANGKITAN KUMAN PADA BADAN.
MEMBANTU MELARUTKAN LEMAK DI BAWAH LAPISAN KULIT YANG BERLEBIHAN MELALUI SEJENIS PELEMBAP YANG DISERAP MELALUI PORI - PORI YANG TERBUKA.



CARA PENGGUNAAN

SENTAL SABUN PADA PERMUKAAN KULIT BERMASALAH SEPERTI BERDAKI, SELULIT, BERPARUT,SEL KULIT MATI YANG DEGIL KETIKA MANDI.
SENTAL DI BAHAGIAN YANG PERLU UNTUK MENYINGKIRKAN LEMAK CTHNYA PUNGGUNG,PINGGANG,PEHA, LENGAN DAN BAHAGIAN YANG MENGGELEBER.
BIARKAN SEHINGGA 5 MINIT DAN BILAS HINGGA BERSIH.



TESTIMONI BODY SLIM SOAP- CREDITS TO SITES OUT THERE. TQ :)

27.10.2012

" hai sis.. bestnye sabun ni, niat beli mase tu nak slimkn lemak. :). sy pki mcm sabun biasa, sental sume2 satu badan. xsangka dlm 1weeks jew ketiak sy dh putih. husband sy pn tegur.. klu x dia suke perli2 ketiak sy kt anak2.. hihihi lg stu wlpun masih bertingkat2 lemak di perut ni, tp terasa kulit tu firm jew.. xde rase menggeleber sgt.. kulit plak jadi halus n lembut.. kulit husband sy pn halus sb dia pn pakai rupenye2..hihihi betul2 MAGIC SOAP. pd yg belum cube tu, MUST TRY tau.. memang x rugi.. tqvm JSD"



>>>>adalah diingatkan kat sini, kesan bergantung kepada individu...


testimoni 9/11/2012;

kutil boleh kering dan hilang dgn Body Slim Soap. dan piyed terus kuar setelah sekian lama tak piyed...

CUST : area lubang bontot saya dlu ada cam kutil tau ..tapi x sakit (cam lebihan kulit yang menggerutu) .. saya memang risau nak pergi klinik malu nak cakap .. saya diamkan je la sbb xsakit tapi kan saya xnafikan mesti la xselesa kan .. huhuh ..



ok saya dah guna 2 biji sabun MAGIC tu


setiap kali mandi saya akan sental sabun tu kat seluruh badan saya ..


saya lebih fokus pada celah peha ..


tapi tadi pagi saya baru perasan kutil tu dah xde


saya pelik siap raba2 .. aikkk..dah rata .. mane g kutil tu cicir ke ape .. hahahhahah.. tapi mmg best sabun tu kak ja ... kulit pun lembut je ..seyes kakja..saya xtipu



ni yang say excited nk share ngn kakja AJA SUDIN : betul ker ? tak sangka sabon tu blh hilangkan kutil CUST : say pun mmg xsangka kak ja..sbb saya lebih fokus pada celah peha .. memang setiap kali mandi saya sti sental 1 badan .. dah berbuih tu sy urut2 buih sabun tu dlu baru bilas pastu baru sy pakai mandian cam biasa ..mmg magic kakja sabun tu ... ♥


ni sy nk order lg ni ..owh yeke....lau dh de kakja bgtau sy ye



3-Singkirkan kematu/rekahan d kaki….


testimoni keluarga JSD

biasalah org perempuan kalau bersila area buku lali kaki mesti jd hitam n kematu….tahun22 kebelakangan ini duk pikir camner nak ilangkan kematu n termasuk tumit mer…


rekah ni…akhirnya 2 hari lepas mcm dh nk jumpa penyelesaian…

masa mandi akak cuba2 tenyeh sabun utk slim n selulit tu kat kaki ni…2 hari guna tgk kematu dh jd lembut n kawasan hitam dh pudar….pecah d tumit pun x rasa kasar sgt…wah nie BARANG BAIK ni……kan dah kata salah satu fungsinye PENGGANTIAN KULIT SEMULAJADI.


yang ada jerawat batu kat bdn pun elok apply apply….skin jd lagi better, clean & Clear



*********************************************************************


Sazliana, 23 tahun, dijangkiti Kuman Tandas


saya seringkali mengalami jangkitan kuman setiap kali menggunakan tandas awam. baik di stesen minyak, masjid mahupon tandas di pejabat.

Walaupon saya seringkali menggunakan tisu untuk membersihkan faraj setiap kali selepas mencuci buang air. Saya tetap mengalami peristiwa kurang selesa di kemaluan saya. Terasa seperti kemalu...an saya digigit semut api yang banyak. menimbulkan rasa tidak menyenangkan sampaikan rasanya mahu nangis walaupon sudah dicuci berkali - kali dengan air yang bersih. Sehinggakan saya fobia untuk melepaskan hajat di toilet stesen minyak ataupon menggunakan public toilet dimana-mana pon termasuk shopping kompleks. kecuali di pejabat sememangnya tiada tempat lain ataupon saya terpaksa tahan sehingga sampai di rumah.

Pada awal januari 2012, saya telah menggunakan tandas di pejabat. saya hilang fokus untuk menyambung kerja-kerja kerana rasa yang menyucuk - nyucuk di kemaluan. keadaan tu berlarutan berjam - jam. sehinggakan rasa macam nak menangis. waktu makan tengahari sedang rakan saya melayari fesbuk. saya ternampak iklan kak hani. saya berminat ingin tahu. walaupon malu saya telah sms kak hani. walaupon kak hani tak reply. selepas waktu perjabat saya telah hubungi kak hani banyak kali sehingga kak hani jawab talifon. bila saya menceritakan situasi saya. kak hani terus rekemen MAGIC POWDER SUSUK DARA " Masker Vagina" tanpa berfikir panjang saya terus bersetuju untuk membelinya dan bank in kan duit terus ke akaun yang kak hani bagi pada malam tu juga. kerana bagi saya hanya berikhtiar semoga saya dapat jalan penyelesaian. sedangkan sebelom ni saya pernah mencuba meletakkan minyak kapak ketika keadaan gatal - gatal itu berlaku. malangnya keadaan itu bertambah parah dan menyakitkan.

selang beberapa hari kiriman dari kak hani telah sampai ke ofis. Kebetulan petang tu saya baru lepas menggunakan tandas. dan keadaan tidak selesa tu sedang saya alami. Saya kembali ketandas dan terus menggunakan magic powder seperti yang kak hani sarankan. saya membersihkankan kemaluan dan mengeringkan dengan tisu. lalu saya terus menyapu magic powder susuk dara. selesai mengenakan seluar dalam. rasa gatal - gatal perit terus hilang. Tak sampai seminit saya menyapukan magic powder. rasa tak selesa tu terus hilang. saya senyum sambil berjalan ke tempat saya. dalam hati memang terus - terus memuji berkesan sungguh magic powder ni. memang magic. sampai sekarang saya masih menggunakan magic powder kemana - mana saya pergi saya simpan dalam handbag. lepas buang air saya mesti gunakannya. rasa kering. selesa dan saya terasa yakin terhadap diri sendiri. saya bersyukur di jodohkan dengan magic powder ni. saya berterima kasih kepada kak hani kerana memperkenalkan magic powder ni. Saya berkongsi dengan kawan - kawan saya dipejabat. Lebih - lebih rakan sepejabat dan saya bagi mereka guna sikit. skrg mereka pon telah membeli dengan saya pula. Produk ni memang best. memang saya suka untuk kegunaan saya. Sekarang saya dah pon jadi agen. paling banyak saya jual magic powder. mmg saya suka dan saya sebarkan kebaikannya :-)

0 comments:

Roza Shop. Powered by Blogger.

SELF COLLECT & COD DIBERHENTIKAN SEMENTARA WAKTU

SELF COLLECT & COD DIBERHENTIKAN SEMENTARA WAKTU

JANGAN RAGU-RAGU BERURUSAN DENGAN KAMI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


PRODUCTS UPDATE