Thursday, 19 February 2015

STAY FLAWLESS FOUNDATION 30ML MINERAL + COLLAGEN



STAY FLAWLESS FOUNDATION 30ML

MINERAL + COLLAGEN 

HARGA KAMI : RM 80.00 


POS :
SEM PERCUMA
SS RM 5



SFF foundation terbaik
Tak perlu beli produk antarabangsa
Guna jer SFF hasil lebih best dan yang penting murah
Tahan sehingga 3 bulan
Ramai jurumekap dah mula guna SFF
Nak mekup tahan lebih lama spraykan Pearl Base dulu
Foundation HD pertama di Malaysia
Permintaan luar biasa dan feedback yang sangat teruja
Mekap tahan sehingga 24 jam
Kami yakin anda pasti suka..
SFF foundation lain dari yang lain..
Nak tau jom dapatkan skrg
Harga mampu milik


Tahan berbulan-bulan lagi
Jimat kan??


KENAPA STAY FLAWLESS FOUNDATION BEST ?

► Tekstur yang sangat ringan
► Mudah meresap
► Tahan sehingga 24 jam
► Kulit lebih glowing dan bertambah gebu selepas 1 jam
► Lebih sekata dan tidak bercapuk
► Mengandungi SPF 30


ANTARA KELEBIHAN STAY FLAWLESS FOUNDATION:

► Mampu mencerahkan kulit
► Mampu menghilangkan parut & jerawat
► Menutup pori-pori terbuka
► Menghilangkan jeragat / bintik hitam
► Kulit lebih lembut & lembap
► Menghilangkan blackhead & whitehead
► Melindungi kulit dari pancaran UV
► Kalau berpeluh sure takkan bercapuk
Di datangkan dengan 2 warna


JENIS WARNA STAY FLAWLESS FOUNDATION :

✿ PINKISH - KULIT CERAH & KUNING LANGSAT
✿ SO SWEET - KULIT SAWO MATANG



TESTIMONI STAY FLAWLESS FOUNDATION













-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kenapa anda wajib berurusan dengan kami :

SERVIS PANTAS & KAUNTER PERTANYAAN AKTIF
PRODUK READY STOK !

PENGHANTARAN HARI YANG SAMA (POSLAJU ) UNTUK BAYARAN SEBELUM JAM 5 !!

☏ Sms / Whtsapp / Telegram : 016 6867847

Ω Instagram : Rozashopii

Ω Blog : www.rozashop.blogspot.com

Wednesday, 4 February 2015

ARMINA PLUS TABLET 32 TABLET

ARMINA PLUS TABLET
32 TABLET
HARGA KAMI : RM 45.00


POS :
SEM RM 6
SS RM 9


《 INGIN MENAMBAT HATI SUAMI??? 》


90% wanita menghadapi masalah hubungan INTIM,payudara KENDUR, RAHIM JATUH, KEPUTIHAN dan paling DIBUAT TIDAK ENDAH ialah masalah KOMUNIKASI dengan suami selepas melahirkan cahaya mata.

AMIRNA PLUS TABLET ini akan menjadikan suami anda GEMBIRA dengan isteri KETAT MANTAP PERAWAN walau selepas melahirkan 4 cahaya mata.

Masalahnya ialah ramai isteri tidak sedar hubungan semakin HAMBAR kerana suami BERDIAM diri dan hanya "REDHA" aje dengan keLONGGARAN isteri.Kami mampu menjadikan wanita kembali PERAWAN seperti anak DARA.MISS V KETAT sePANTAS 3 HARI!!dan sebagai BONUS PAYUDARA MAKIN MONTOK, PERUT MAKIN KEMPIS dan BERGELORA!!


Ramuan kandungan APT

- Buah manjakani
- kacip fatimah
- bunga pakma
- daun sirih- Akar Kayu

Hanya yang TERBAIK untuk wanita diluar sana.. HALAL dan di JAMIN 100% berkesan, memang tak rugi utk mendaptkan kembali suasana di hari malam pengantin anda.Inilah rahsia bidan kedah…warisan turun-temurun.TAK RUGI mencuba
Sekali cuba pasti nak lagi..


Amirna Plus Tablet adalah ubat tradisional sediaan dari herba semulajadi untuk kesihatan dalaman wanita sejak dari tahun 1913. Ia dirumus dari campuran herba : Corton Caudatum, Helicteres Isora & Trachyspermumza Ammi Amirna Plus Tablet berkesan membantu mengatasi masalah khususnya untuk wanita yang sudah berkahwin ataupun yang masih dara. 


**Masalah Keputihan 

**Masalah Senggugut 

**Dapat merapatkan pangkal rahim 

**Mencantikkan payudara (Gebu/Montok) 

**Diambil sebagai rawatan selepas bersalin dengan mempercepatkan proses pemulihan dan membantu mengetatkan otot vagina

**Meningkatkan kepuasan seksual dengan 

**menguatkan otot kemutan 

**Membantu membersihkan faraj selepas haid dan bersalin 

**Menguatkan otot tubuh serta menambah tenaga badan



Rumusan herba terbaik untuk penyakit-penyakit wanita yang mungkin menjejaskan keharmonian rumah tangga dan rumusan herba terbaik untuk mengembalikan keceriaan hubungan suami isteri.


1.Penyakit keputihan (Candidiasis Vaginal ,Vulvovaginal Candidiasis)

ciri-ciri penyakit ini adalah cairan bening yang dikeluarkan oleh alat kelamin intim wanita yang berbau menyengat, cairan bening, agak kental, berwarna putih, kekuning-kuningan, kehijau-hijauan atau kemerah-merahan yang keluar dari vagina. Salah satu ciri yang lain adalah keluarnya cairan tersebut diikuti gejala rasa gatal, iritasi, rasa nyeri saat berhubungan intim, rasa nyeri pada perut bahagian bawah, berbau atau aroma tidak sedap kadang-kadang diikuti oleh pendarahan.Cairan bening yang dikeluarkan atau disekresi organ kelamin wanita pada bahagian rahim(uterus), leher rahim (cervix uterus) dan vagina akibat terinfeksi organ tersebut oleh mikroorganisme. 
-Makan 1 biji 3 kali sehari
-Masukkan 1 biji pil kedalam faraj selama minima 6 jam pada waktu malam.
(Diamalkan seminggu sekali atau mengikut keperluan)


2.Sengugut (Dysmenorrhoea) 

Himpunan simptom fizikal, psikologi, dan emosi yang berkait dengan kitaran haid wanita. Berkait rapat dgn proses ovulasi yg berlaku pada kitaran haid. kesakitan sengugut primer oleh pengeluaran PROSTAGLANDIN dari dinding rahim secara berlebihan menyebabkan pengecutan otot rahim berlaku dgn lebih kuat.

-Makan 1 biji 3 kali sehari
(Terbaik diamalkan selama 1 bulan secara berterusan)


3.Merapatkan Pangkal Rahim / Faraj

Otot faraj dan kawasan perinium akan menjadi semakin lemah dengan pertambahan usia.
Sewaktu kehamilan, tubuh wanita mengalami beberapa perubahan fizikal. Selepas kelahiran, tubuh wanita juga mengalami perubahan termasuk pada faraj yang didapati tidak lagi sama seperti dulu.
Hubungan seks tidak lagi memuaskan seperti sebelumnya. Koyakan faraj yang anda alami mungkin berlebihan memandangkan saiz bayi yang dilahirkan dikategorikan sebagai besar (melebihi 4 kg).
Prosedur forseps juga boleh menyebabkan trauma pada faraj kerana ia membabitkan guntingan episiotomi yang lebih panjang. Trauma yang dialami seperti koyakan pada faraj, koyakan pada serviks dan keadaan otot dubur serta permukaan dalaman dubur juga mempengaruhi keadaan ini.Untuk merapat dan mengembalikannya –

-Makan 1 biji 3 kali sehari
(Terbaik diamalkan selama 1 bulan secara berterusan)
-Masukkan 1 biji pil ke dalam faraj selama minima 6 jam setiap malam
(Pil dimasukkan kedalam faraj seminggu sekali atau mengikut keperluan)


4.Mencantikkan payudara (Gebu dan Montok)

Payudara kecil atau lembik disebabkan banyak perkara. Pertama kerana kekurangan hormon dan menyebabkan pertumbuhan terbantut.
Faktor kedua disebab faktor seperti lepas melahirkan anak. Wanita yang melahirkan anak kebanyakannya berlakunya perubahan hormon dan kematian sel-sel kulit.
Armina Plus Tablet mengandungi rumusan yang membantu mencantikkan payudara anda.

-Makan 1 biji 3 kali sehari
(Terbaik diamalkan selama 1 bulan secara berterusan)


5.Rawatan Selepas Bersalin

Trauma dengan proses kelahiran – Bayi yang keluar melalui vagina wanita akan menyebabkan tisu vagina yang lembut luka. Apatah lagi, yang digunting (episiotomi) dan dijahit. Luka ini akan mengambil masa sehingga berminggu-minggu untuk sembuh sepenuhnya.
Perubahan hormon dan emosi – Kelahiran anak akan membawa perubahan yang besar dalam hidup. Penjagaan anak dan proses berpantang akan sedikit sebanyak membawa tekanan emosi kepada ibu. Ditambah lagi dengan perubahan hormon yang akan mempengaruhi emosi dan keinginan seksual ibu.
Perubahan fizikal – Jarang wanita lepas bersalin merasa seksi kerana bentuk fizikal yang mengalami perubahan ketara seperti tubuh yang makin berisi, menggeleber, kulit perut merekah dan badan berjerawat. Ibu merasakan dirinya tidak menarik lagi.
Masalah Kelonggaran Faraj :Kawasan faraj juga menjadi longgar dan otot di kawasan berkenaan menjadi lemah dan keadaan akan berterusan jika rawatan yang sepatutnya tidak diambil.
Amirna Plus Tablet :membantu mengembalikan kekuatan otot dan mengetatkan faraj .Menyerap dan membuang kotoran/toxin yang terdapat serta memulihkan se-sel yang rosak.


-Makan 1 biji 3 kali sehari
(Terbaik diamalkan selama 3 minggu secara berterusan)
-Masukkan 1 biji pil kedalam faraj selama minima 6 jam setiap malam.
(Pil dimasukkan kedalam faraj seminggu sekali atau mengikut keperluan)


6)Meningkatkan Kepuasan Seksual

Antara faktor yang penting dalam hubungan kelamin ialah mencapai kepuasan seksual dimana proses kemutan dan keketatan lubang faraj menjadi antara aspek utama yang mempengaruhi.
Mengekalkan faktor ini amat sukar memandangkan manusia amat dipengaruhi oleh proses penuaan,kematian sel ,trauma,jangkitan kuman/penyakit dan proses melahirkan anak.
Amirna plus tablet mengandungi rumusan yang terbukti bukan sahaja membersihkan kawasan tersebut dan menyerap kotoran malah menguatkan otot faraj/pangkal rahim (bulbo cavernosus) serta mengetat dan merapatkan bahagian sensitf tersebut.

-Makan 1 biji 3 kali sehari
(Terbaik diamalkan selama sebulan secara berterusan)
-Masukkan 1 biji pil ke dalam faraj selama minima 6 jam pada waktu malam
(Diamalkan seminggu sekali atau mengikut keperluan)


7.Membersihkan faraj selepas pantang atau haid

Proses haid akan membuang keluar darah, mukus dan sel-sel yang sudah mati. Proses ini berlaku dalam tempoh yang agak tetap daripada masa akil baligh sehinggalah menopaus (putus haid) kecuali semasa mengandung dan penyusuan.
Sering menyebabkan ketidakselesaan dan kekotoran mendap yang menyebabkan jangkitan kuman dan berbagai penyakit lain.
Amirna Plus Tablet terbukti berfungsi menyerap semua kotoran seperti span dan membersihkan kotoran dalam aliran darah dan bahagian yang terbabit.

-Makan 1 biji 3 kali sehari
(Terbaik diamalkan selama sebulan secara berterusan)
-Masukkan 1 biji pil ke dalam faraj selama minima 6 jam pada waktu malam
(Diamalkan seminggu sekali atau mengikut keperluan)



AWAS: Dilarang perempuan mengandung menggunakannya .Anak dara tidak dibenarkan memasukkan pil ke dalam faraj.


KELEBIHAN ARMINA PLUS TABLET 

1. Keputihan hilang serta merta.. 2. Menyegarkan badan 3. Memberi tenaga
4. Mengetatkan pangkal rahim(selepas 6jam pengambilan)
5. Menggebu dan memontokkan payudara..
6. Melancarkan haid
7. Mengatasi masalh buasir
8. Membanyakkan susu badan
9. Mengatasi masalah urat saraf (lenguh2, sakit lutut, sakit tumit. Selepas 2 jam pengambilan.. 


DAPAT MEMBANTU MENYELESAIKAN MASALAH BERIKUT:~ 

~keputihan hilang dgn serta merta...
~ segarkan tubuh badan dari keletihan...
~memantapkan payudara gebu dan montok.....
~mengetatkan pangkal rahim sendat dan padat selepas 6 jam pengambilan....
~ membantu kaum wanita memiliki keupayaan seks yg kuat....
~merawat wanita lepas pantang dan selepas datang bulan.....
~melancarkan peredaran haid teratur....
~menambah susu ibu yg menyusu....
~mengatasi masalah buasir....
~mengatasi masalah penyakit yg berkaitan dgn urat saraf(sakit tumit,lutut& lengguh2 badan)...In Syaa Allah,,selepas 2 jam pengambilan.... 




TESTIMONI ARMINA PLUS TABLET





Kenapa anda wajib berurusan dengan kami :

SERVIS PANTAS & KAUNTER PERTANYAAN AKTIF
PRODUK READY STOK !

PENGHANTARAN HARI YANG SAMA (POSLAJU ) UNTUK BAYARAN SEBELUM JAM 5 !!

☏ Sms / Whtsapp / Telegram : 016 6867847

Ω Instagram : Rozashopii

Ω Blog : www.rozashop.blogspot.com

JELITA PRO 5 IN 1

JELITA PRO 5 IN 1
60 KAPSUL

HARGA KAMI : RM 70.00

POS :
SEM PERCUMA
SS RM 6
 



CONFIRM GEBUSSS, RAMPING & KEMBALI KET.AT UOLLLS!!!
DENGAN JELITA PRO 5 IN 1 100% MELETOOPPPSSSS!!!


Masih tercari-cari produk untuk hilangkan selera makan & kurus?
Nak kulit lebih putih, halus & gebu? Jom lihat rahsianya!

Jelita Pro 5 In 1 sesuai diambil untuk semua! Bagi yang ada masalah da.rah tinggi, ken.cing manis, mig.rain & as.ma pun boleh ambil! Jangan risau ya, sekaligus menjadikan uollls semakin ramping, cantik, sihat & buat pasangan uollls tak tidur malam! Jom kami kongsikan testimoni Jelita Pro 5 In 1 untuk uollls!

KELEBIHAN JELITA PRO 5 IN 1 :

[✔] Membakar lemak berlebihan dalam badan
[✔] Merawat jerawat & mencantikkan kulit
[✔] Melancarkan pembuangan air besar untuk menyingkirkan racun-racun di dalam badan
[✔] Melancarkan perjalanan h.aid
[✔] Menghilangkan bau badan
[✔] Menyejukan badan
[✔] Mengurangkan selera makan
[✔] Menghilangkan kelesuan, lemah lemah serta lenguh lenguh seleruh badan
[✔] Menyempitkan Mi.ss V
[✔] Mengembalikan tenaga setelah penat bekerja
[✔] Menghilangkan lenguh-lenguh sendi
[✔] Mencegah & mengubati ken.cing manis
[✔] Mencegah & mengubati dar.ah tinggi
[✔] Memulihkan tenaga dalaman
[✔] Menjadikan awet muda


RAHSIA JELITA MERUPAKAN SUPPLEMENT LENGKAP UNTUK WANITA SENTIASA CANTIK, SIHAT, AWET MUDA DAN KEKAL DARA

Rahsia kapsul ajaib :


*membantu membakar lemak di dalam badan
*membuang toksin dan kolestrol
*menghilangkan jerawat
*mencantikkan dan menegangkan kulit
*membantu ibu2 lepas bersalin untuk kembali langsing
*mengecutkan rahim
*mengetatkn faraj (pulih dara)
*asma
*darah tinggi dan kencing manis
*alergik
*memudarkan parut2
*masalah jerawat berair dan jerawat buta
*gatal faraj
*keputihan
*resdung
*lemah tenaga batin, lesu dan sendi
*monopose


BAGAIMANA PRO 5 IN 1 BERTINDAK KEATAS TUBUH ANDA ?


1 - 7 hari
  • pembuangan lawas
  • pembuangan toksin dan lemak melalui najis
  • pengaliran lemak berlaku
  • berat badan menurun
  • pengecilan dibahagian peha,muka,pinggul ,perut dan lengan
  • faraj terasa ketat

10 - 30 hari
  • badan lebih membentuk
  • berat semakin menurun
  • jerawat mengecut
  • muka lebih cerah
  • masalah magrain ,buasir , kencing manis dan darah tinggi dapat dikawal
  • 30- 50 hari

  • kulit semakin menegang
  • kulit semakin cerah
  • masalah jerawat hilang dan parut pudar
  • kulit lebih tegang
  • payudara dan miss v semakin mantap
  • lebih sihat dan awet muda

Cara pengambilan PRO JELITA 5 IN 1 :

Masalah berat badan

50kg hingga 65kg : 2 biji sehari , setengah jam sebelum makan dan sebelum tidur @ boleh diambil 2 biji sekaligus sebelum tidur
65kg + hingga 80kg+ : 3 biji sehari ,pagi ,petang dan malam


Untuk rawatan muka ,faraj ,dan kulit

2 biji sehari pagi dan malam






TESTIMONI PRO JELITA 5 IN 1 :











Kenapa anda wajib berurusan dengan kami :

SERVIS PANTAS & KAUNTER PERTANYAAN AKTIF
PRODUK READY STOK !

PENGHANTARAN HARI YANG SAMA (POSLAJU ) UNTUK BAYARAN SEBELUM JAM 5 !!

☏ Sms / Whtsapp / Telegram : 016 6867847

Ω Instagram : Rozashopii

Ω Blog : www.rozashop.blogspot.com
 

PEARLQASEH COFFEE 20 SACHET

PEARLQASEH COFFEE 20 SACHET / BOX

HARGA PASARAN : RM 65.00

HARGA PROMOSI SEKARANG !!

1 BOX RM 60
3 BOX RM 150

POS
PERCUMA SEMENANJUNG
SS MENGIKUT BERAT 
 
 
 


 TESTIMONI PEARL QASEH
 










Kenapa anda wajib berurusan dengan kami :

SERVIS PANTAS & KAUNTER PERTANYAAN AKTIF
PRODUK READY STOK !

PENGHANTARAN HARI YANG SAMA (POSLAJU ) UNTUK BAYARAN SEBELUM JAM 5 !!

☏ Sms / Whtsapp / Telegram : 016 6867847

Ω Instagram : Rozashopii

Ω Blog : www.rozashop.blogspot.com

KLOROK CANDY 60 TABLETS

KLOROK CANDY 60 TABLETS 


HARGA PASARAN : RM 140

HARGA KAMI : RM 120


POS :

SEM FREE

SS RM 5






✔Ha.. Jgn ingat baju aja leh sental klorok tau! Now kita manusia pn boleh berklorok! Tp make sure klorok candy!!

✔Nak putih? Betul nak putih ni? Betul betul betul nak putih ni? Hahh klorok candy dah sampai, takyah cakap banyak ah memang conpem conpem makan gula gula boleh putihhhh.

What else could be better?!




KELEBIHAN KLOROK CANDY

1- membantu memutihkan kulit
2- membantu menghilangkan jeragat
3- membantu memperbaiki tekstur kulit
4- membantu menghilangkan masalah kulit kusam
5- membantu menghilangkan parut beransur ansur
6- membantu menghilangkan masalh kulit berminyak
7- membantu menghilangkan masalah jerawat


✔ Ramai geng geng klorokian yg dh nmpak kesn seawal seminggu tau!!
✔Kawan2, sedara mara, jiran tetangga n yg penting hubby pn puji2 kulit makin cantik berseri seri.


►Tak payah buang masa fikir lagi, jom jadi geng kami, kulit dah cantik berseri seri!!!


KELEBIHAN KLOROK CANDY :

✔ Astaxanthin
✔ Argan Extract
✔ Acai Berry
✔ Apple Stemcell
✔ Ascorbic Acid
✔ L-Glutathione
✔ Vitamin A C E
✔ Pearl Powder
✔ Red Snapper Collagen
✔ Maltose Jelly
✔ Dextrose Anhydrous
✔ Lutein
✔ Malid Acid
✔ Olive Extract
✔ Grape Powder
✔ Strawberry Powder
✔ Apple Powder


PRODUK ADA KELULUSAN KKM!!

SO, KORANG BOLEH LA GUNAKAN TANPA WAS2!!



Testimoni para pengguna juga meletops uolls!










SIJIL KKM UNTUK KLOROK CANDY: