Thursday, 30 July 2015

JUS CALIPH SUNNAH FOOD SUPPLEMENT


JUS CALIPH KIDS SUNNAH SUPPLEMENT 350ML

HARGA PASARAN : RM 80
HARGA KAMI : 

1 BOTOL : RM65.00
2 KE 5 BOTOL : RM60 EACH
6 KE ATAS : RM 57 EACH

POS :
BERGANTUNG KEPADA BERAT ITEM DAN LOKASI






” Anak saya memang dikenali dan paling famous di perumahan saya, di sekolah pon begitu..alangkah bahagianya saya kalau dia dikenali disebabkan pekertinya yang baik dan kecerdikannya..

Tetapi, bukan itu yang menjadikannya terkenal, anak saya yg berusia 7 tahun ni dikenali dgn perangainya yang sangat hyper, suka membuli anak2 jiran, lansung tidak mendengar kata, malas belajar, malas ke sekolah dan hanya akan memberontak kalau tak mengikut permintaan dia..hampir beberapa kali saya terlepas tangan ke kepalanya..Allahuakbar, saya akan selalu menangis bila dia jadi macam ni..saya selalu percaya yg saya tidak berjaya mendidik dia dgn baik. Semua salah saya..

Saya pasti, Allah pasti tunjukkan penyelesaian yang terbaik..pelbagai cara saya dah lakukan, tapi tak banyak yang berubah..

Sehinggalah, adik ipar saya datang ke rumah, sambil dibawanya buah buahan untuk kami sekeluarga dan sebotol Jus Caliph untuk anak saya. Adik ipar saya suruh sy ikhtiar dengan makanan Sunnah disamping menyuruh sy jgn berhenti berdoa dan ajarkan doa dan selawat kepada anak2 sy setiap kali nak minum jus Caliph ni..katanya Jus ni bukan ubat, jus makanan tambahan sebagai ikhtiar je..lagipon jus ni dibuat dari Delima, Madu, Kurma, Kismis, Buah Tin, Aprikot dan Omega 3&Omega 6..semua bahan ni mmg bagus untuk IQ, tumbesaran dan minda kanak2..

Alhamdulillah, saya mula bg anak sy mengamalkan Jus Caliph ini dan suruh dia selawat dan suruh dia baca doa ..tapi seperti biasa, dia memberontak..dia taknak baca doa..
Saya cuba pujuk dia sehinggalah dia minum jgk..tetapi dia nak selawat dan baca bismillah shj..
alhamdulillah jgk dia suka dengan Jus Caliph ni..

Selepas seminggu,

Pada suatu malam, masa nak suapkan Jus Caliph ni macam biasa dia akan selawat dan baca bismillah dulu..tapi bila nak suap dia cakap tunggu dulu ibu..dia tadah tangan.. ” Ya Allah tolonglah Arif, Arif nak jadi hamba yang soleh, Arif nak jadi anak yang baik kepada ibu bapa Arif..ibu dan abah ”

Terkejut saya dengan doa dia..terus peluk dia, mengalir airmata meng aaminkan doa dia.. sampai tertumpah Jus tu..terpaksa ambik yang baru..

Abah dia pon memang terkejut bila dia sendiri dengar malam tu..

Alhamdulillah, syukur kepada Allah. Semuanya berlaku hanya dengan izin dari NYA..

====================================

Ibu Bapa yang prihatin akan memberikan anak-anak mereka makanan tambahan untuk kecergasan minda dan tumbesaran anak-anak mereka.

Namun, produk yang tidak berkesan dan rasa yang kurang enak tidak digemari anak-anak akan menyebabkan kerugian kemudian hari,

Cubalah Caliph- Sunnah Supplements for Kids. InshaAllah, anak-anak anda pasti gemari nya dan akan dapat menikmati 1001 khasiat didalamnya.


— Juice Caliph – Sunnah Supplement for Kids —
====================================
Jus ini tinggi dengan kandungan Serat, Kalsium, Vitamin dan Minerals yang sangat membantu untuk tumbesaran dan perkembangan otak kanak-kanak.

Amalan pengambilan gabungan makanan sunnah ini melalui Jus Caliph bukan sahaja mampu menjadi pemangkin kepada kesihatan terunggul, malahan membantu anak anak kita memperoleh keberkatan dengan mengamalkan makanan sunnah dalam kehidupan seharian, In Shaa Allah..

Bagi memudahkan anak anak anda mengamalkan makanan sunnah dan mendapat khasiat untuk pertumbuhan dan perkembangan otak mereka . Cuba lah Jus Caliph – Sunnah Supplement For Kids.

====================================

Soalan Lazim Caliph Sunnah Supplement for Kids



Apakah Jus Caliph?

Jus Caliph ialah jus makanan tambahan kanak kanak yang tinggi dengan kandungan Serat, Kalsium, Vitamin dan Minerals yang sangat membantu untuk tumbesaran dan perkembangan otak kanak-kanak.


Apakah kandungan yang terdapat di dalam Jus Caliph?

Jus Caliph mengandungi ‘GRED TERBAIK’ :
*Kurma
*Kismis
* Madu
* Delima
* Buah Tin
* Aprikot
* Omega 3
* Omega 6

.

Kenapa saya harus memilih Jus Caliph untuk anak saya?
Anda perlu memilih Jus Caliph kerana :

** Kesemua kandungan di dalam Jus Caliph -Sunnah Supplement For Kids merupakan sumber yg tinggi dengan Serat, Vitamins, Minerals dan nutriens yang lain.

** Kurma, Kismis, Madu, Delima dan Buah Tin merupakan makanan Sunnah yang sangat digalakkan diamalkan oleh semua umat Islam termasuk kanak kanak.

** Setiap bahan yang terkandung dalam Jus Caliph memiliki kehebatannya tersendiri yang mampu menjadi penawar pelbagai penyakit dan perkembangan minda bukan sahaja terbukti secara saintifik, malahan turut diperakui khasiatnya oleh baginda Rasulllah S.A.W melalui hadis-hadis dan ayat-ayat suci Al-Quran.

** Amalan pengambilan gabungan makanan sunnah ini melalui Jus Caliph bukan sahaja mampu menjadi pemangkin kepada kesihatan terunggul, malahan membantu anak anak kita memperoleh keberkatan dengan mengamalkan makanan sunnah dalam kehidupan seharian, In Shaa Allah..



Adakah Jus Caliph mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia?

YA.Jus Caliph- Sunnah Supplement For Kids tidak mendapat pengiktirafan sebagai ‘PRODUK TIDAK PERLU BERDAFTAR’ kerana ianya hanyalah makanan tambahan(food supplement) berasaskan buah buahan Gred Terbaik.  Walaubagaimanapun, anda boleh semak status Jus Caliph di KKM menggunakan Nombor Rujukan 020215/01/249 dan hubungi 03-78835400 (Unit Pengkelasan KKM)



Produk ini sesuai untuk siapa?

Jus Caliph di formulasikan khas kepada kanak kanak seawal 1 tahun dan keatas.


TESTIMONI TERBAIK JUS CALIPH SUPPLEMENT KANAK KANAK :































Kenapa anda wajib berurusan dengan kami :

SERVIS PANTAS & KAUNTER PERTANYAAN AKTIF
PRODUK READY STOK !


PENGHANTARAN HARI YANG SAMA (POSLAJU ) UNTUK BAYARAN SEBELUM JAM 5 !!


☏ Sms / Whtsapp / Telegram : 016 686 7847 Ω

Ω Instagram : Rozashopii Ω

Ω Facebook : www.facebook.com/RozaShop

Ω Blog : www.rozashop.blogspot.com






Tuesday, 28 July 2015

PERLA WHITE 30 TABLET MBH


Harga Pasaran : RM85.00
Harga Promosi  : RM70.00 sahaja !!

POSTAGE:
RM6 SEM | RM9 SS




Isi Kandungan : 30 kapsul / 300,000mg

PERTAMA YANG BERASASKAN PEARL POWDER - PERLA WHITE .

APA ITU PERLA WHITE?

✔ Produk berasaskan serbuk mutiara yang mmg telah terbukti sgt byk manfaatnya sejak turun temurun, campuran bersama kolagen ikan talapia, vit c, ekstrak madu dan buah beri.
✔ Diformulasi dari Korea, tapi dikilangkan di Malaysia oleh kilang berstatus GMP. Kilang Bumiputera Muslim
✔ Produk 100% Halal dan Semulajadi.
✔ Tiada kesan sampingan, sesuai untuk semua golongan dan usia.
✔ Senang diaplikasi, tablet kunyah - tidak perlu bancuh
✔ Kuasa serapan lebih baik, dan kuasa pecerahan 3x ganda lebih cepat.
✔ Terbukti berkesan seawal 14 hari. Lebih cantik dari dulu.


KENAPA PEARL POWDER?
Serbuk mutiara amat terkenal dalam perubatan purba china pada 2,000 tahun dahulu, masyarakat Cina percaya serbuk mutiara sekiranya ditelan ia mampu merawat penyakit diantaranya seperti berikut;
1) Penyahtoksin sistem
2) Bersih dan membersihkan kulit
3) Bintik2 hitam pada kulit
4) Memelihara kulit di makan usia
5) Meningkatkan tenaga badan
6) Tenangkan hati
7) Melegakan tekanan
8) Merawat sakit tekak
9) Mengawal sistem saraf
10) Meningkatkan penglihatan
11) Merawat insomnia; dan tenaga badan. Apabila wanita hamil dan menyusu mengambil Serbuk Mutiara dipercayai ia boleh mempercepatkan pembangunan tulang dan menggalakkan kepintaran pada bayi.

Untuk kegunaan luaran mutiara 100% tulen dihancurkan menjadi Pearl Powder ia terbukti berkesan untuk menjadikan kulit licin, lembut, dan berkilat.

Namun, disebabkan Pearl telah lama digunakan untuk perubatan oleh orang-orang Cina dan Jepun satu ketika dahulu, namun Serbuk Mutiara tidak popular di negara kita. Berdasarkan kesedaran itu betapa penting & berkhasiatnya mutiara dalam rawatan penyakit dan juga utk kecantikan maka terhasil lah produk


25 KHASIAT PERLA WHITE DI DALAM 1 TABLET :

1.Khasiat Serbuk Mutiara
✔ Meningkat Keimunan
✔ Mengukuh Pertahanan Badan
✔ Serbuk mutiara mengandungi leusina, metionina, alanina dan 18 jenis asid amino yang lain.
✔ Amino asid ditumbuhkan dalam limfoid dan ia adalah penting untuk perkembangan tubuh badan.
✔ Ia memberi kesan yang penting untuk sintesis protein. Pengambilan serbuk mutiara dalam jangka masa panjang dapat meningkatkan aktiviti sel T, limfa B dalam sistem imun badan dan menambahkan rintangan ke atas penyakit.

2. Kalsium Tambahan
✔ Kajian ahli pemakanan telah menunjukkan bahawa kalsium yang diperlukan di kalangan orang ramai masa kini adalah sangat berkurangan dengan pengambilan kalsium harian mereka.
✔ Serbuk mutiara telah dijadikan sejenis kalsium tambahan yang baru dan sangat dimintai dan dihargai oleh para pengguna, ia dikenalkan sebagai "Kalsium Mutiara".
✔ Serbuk mutiara mengandungi 90-92% kalsium aktif, kandungan kalsium tulen telah mencapai 38-40%.
✔ Dos 600mg sehari adalah bersamaan dengan 220-240mg kalsium tulen. Kalsium tulennya dalam serbuk mutiara adalah 4 kali ganda lebih daripada kalsium tambahan dalam glukonat dan ia adalah semulajadi.
✔ Kalsium berkadar tinggi dengan penyerapan 25-32%. Jika telah mengambil serbuk mutiara, jadi tidak perlu lagi mengambil kalsium tambahan yang lain.

3. Anti Penuaan, Pemudaan Selamanya
✔ Keupayaan untuk menentang radikal bebas berkurangan apabila berumur. Serbuk mutiara mengandungi 3 unsur surih: mangan, tembaga dan zink dimana ia adalah bahan-bahan yang membentuk SOD.
✔ Bila memakai serbuk mutiara pada muka, ia boleh menggalakkan aktiviti SOD pada kulit, mengelak pembentukan melanin dan menjaga kecerahan kulit.
✔ SOD juga berkesan untuk menghapuskan radikal bebas dan apabila menggunanya pada muka, ia berupaya mencegah kulit daripada pengerutan dan penuaan.
✔ Serbuk mutiara harus digunakan untuk pengawalan daripada kedalaman badan, menyokong pada luar badan dan digunakan berterusan.

4. Meningkatkan Kualiti Tidur
✔ Menurut Buku Perubatan Purba Cina, “Mutiara mampu menenangkan pemikiran dan hati" dan ia boleh merawat ketakutan dan insomnia.
✔ Serbuk mutiara mengandungi banyak asid amino dan unsur surih yang boleh membantu pusat otak mencapai kesan "kestabilan dan ketenangan".
✔ Apabila badan menyerapnya, ia dapat memupuk sel-sel keletihan yang disebabkan oleh keghairahan dan menenangnya.
✔ Ia juga sesuai untuk kanak-kanak yang dalam ketakutan

5. Rawatan Borok
✔ Menggalakkan Kesihatan Mulut
✔ Borok mulut adalah dicirikan sebagai kejangkitan berulangan yang boleh berlaku di mana-mana bahagian mukosa seperti bibir, pipi dan lidah.
✔ Kes-kes yang teruk boleh merebak kepada mukosa farinks. Serbuk mutiara berkesan untuk pembersihan, menyahtoksikkan dan kesembuhan luka
✔ Serbuk mutiara nano yang khas mengandungi saiz zarah purata 40 ~ 100 nm, bersamaan dengan 1 / 60 saiz pori yang membolehkannya bertindak dengan permukaan borok yang paling luas

6. Perlindungan Hati, Meningkatkan Penglihatan
✔ Serbuk mutiara berkesan untuk penyahtoksikan dan pengurangan haba.
✔ Hati adalah fungsi utama untuk penglihatan mata dan kepanasan hati akan menjejaskan penglihatan
✔ Selenium yang terdapat di dalam serbuk mutiara dapat memperbaiki sistem saraf optik dan meningkatkan penglihatan
✔ Zink yang terdapat di unsur surih boleh menggalakkan pengangkutan Axoplasmic di saraf optik, memperbaiki retina, metabolisme dan fungsi sel berpigmen. Ramai sarjana telah mengenalinya sebagai “Ubat Mata Yang Suci”

7. Melegakan Tekanan, Meningkatkan Kualiti Kehidupan

✔ Penyelidikan perubatan moden telah menunjukkan serbuk mutiara terdapat kesan-kesan penyenangan dan keseimbangan ying yang demi mencapai kelegaan tekanan. Selain daripada fungsi-fungsi di atas, pengambilan serbuk mutiara juga boleh membantu merawat keradangan, sembelit, penyahtoksikan, aritmia, kencing manis Type 2 dan penyakit wanita. Kesan-kesan ini telah mendapat pengiktirafan dalam perubatan moden.

25 KHASIAT LAIN DI DALAM SETIAP TABLET PERLA WHITE :
1) Mencerahkan kulit
2) Menghilangkan radang kulit, melasma dan tompok-tompok hitam
3) Mempercepatkan penjanaan semula sel-sel otak baru
4) Menyembuhkan ruam dan bisul
5) Membaiki struktur kulit dan menjadikan kulit licin, halus, anjal dan sihat secara semulajadi
6) Memberi efek kulit yang lembut dan lembap seolah-olah memakai pelembap sentiasa
7) Melindungi kulit dari sinaran matahari; PERLA WHITE mengandungi pelindung sinar matahari yang asli dan memerangi radikal bebas yang merosakkan kulit.
8) Keremajaan kulit; mempercepatkan pertumbuhan sel kulit baru dan proses fibrolasi kolagen asli pada epidermis kulit.
9) Meningkatkan memori dan mengurangjan risiko alzheimer
10) Mengawal dan meningkatkan sistem imunisasi di dalam badan
11) Menenangkan dan menguatkan jantung; Dapat membantu melegakan tekanan & keresahan
12) Menyelaraskan denyutan jantung ke paras normal sekaligus membantu dalam pemulihan penyakit jantung.
13) Mengurangkan risiko insomnia dan membantu memperbaiki kualiti tidur.
14) Memperbetulkan peredaran darah di dalam tubuh badan
15) Menguatkan tulang; Meransang pertumbuhan tulang baru dan meningkatkan kepadatan tulang sekaligus mengurangkan kadar ostopeorosis
16) Mempercepatkan penyembuhan trauma fasacilitis gastrik dan ulser duodenum dan menghentikan pendarahan dalaman
17) Menentang penuaan, kanser, dan kesan berbahaya akibat sinaran UV.
18) Meningkatkan penglihatan
19) Membantu memperkuatkan ikatan folikel rambut; Menyihatkan dan mengurangkan keguguran rambut
20) Sebagai ejen detoksifikasi; Membantu menyingkirkan bahan-bahan toksik yang tidak diperlukan badan.
21) Menggalakkan pertumbuhan sel-sel tisu otot
22) Memutihkan gigi dan merawat gusi bengkak dan berdarah
23) Menghilangkan jerawat, parut jerawat, patch kering, bintik-bintik hitam rosacea, kulit pudar, kemerahan kulit dan lain-lain.
24) Mengecilkan liang-liang roma pada wajah dan tampak lebih rata
25) Memperkuatkan kuku kaki dan tangan.


TESTIMONI PERLA WHITE 300,000MG :















Kenapa anda wajib berurusan dengan kami :

SERVIS PANTAS & KAUNTER PERTANYAAN AKTIF
PRODUK READY STOK !


PENGHANTARAN HARI YANG SAMA (POSLAJU ) UNTUK BAYARAN SEBELUM JAM 5 !!


☏ Sms / Whtsapp / Telegram : 016 686 7847 Ω

Ω Instagram : Rozashopii Ω

Ω Facebook : www.facebook.com/RozaShop

Ω Blog : www.rozashop.blogspot.com




JUWITA DIVINE SEXY FOUNDATION


Harga Pasaran : RM49.00
Harga Promosi : RM42.00 

Isi Kandungan/Berat : 10ml


POSTAGE:
RM6 SEM | RM9 SS




Memperkenalkan JUWITA DIVINE SEXY FOUNDATION iaitu Foundation MESRA SOLAT dan 'TREATMENT' untuk pelbagai masalah kulit muka.
Diformulasikan oleh kilang bersatus GMP.
KKM - NOT150101627K


JUWITA DIVINE SEXY FOUNDATION MEMBANTU MASALAH SEPERTI :
✔ Merawat Jerawat
✔ Merawat Jeragat
✔ Anti Kedutan
✔ Menegangkan Kulit
✔ Anti Penuaan
✔ Eczema
✔ Sesuai untuk kulit Sensitif
✔ Mengecilkan Liang Roma
✔ Menutup Cela/Parut Jerawat serta-merta


KELEBIHAN LAIN JUWITA DIVINE SEXY FOUNDATION :
✔ Cuma 1 tona warna dan mengikut warna kulit
✔ Tidak berminyak
✔ Melindungi kulit dari sinaran UV (SPF50)
✔ Melembabkan kulit
✔ MESRA SOLAT dan mudah dicuci
✔ 'Instant Flawless'
✔ Tidak Bercapuk Ketika berpeluh


BAHAN-BAHAN JUWITA DIVINE SEXY FOUNDATION :
1. Rumpai Laut (Kolagen)
2. SPF 50
3. Vitamin C
4. Ekstrak Biji Anggur
5. Ekstrak Limau
6. Berasaskan Air


SOALAN LAZIM TENTANG JUWITA DIVINE SEXY FOUNDATION :

1. "Apakah produk ini berkesan merawat jeragat?"
- Jawapan : SPF 50 di dalam Juwita berupaya menghindar daripada pembentukan jeragat yang baru. Walaubagaimana pun disebabkan Juwita Divine Sexy Foundation adalah treatment foundation maka penggunaan secara berterusan (istiqamah) akan membantu mengurangkan kesan jeragat sedia ada.

2. "Saya masih memakai produk lain tetapi jeragat tetap ada jadi adakah produk ini sama juga seperti produk-produk lain di pasaran?"
- Jawapan : Jeragat memang tidak boleh hilang serta merta kecuali dengan penggunaan treatment laser yang amat mahal kosnya. Jadi penggunaan secara berterusan (istiqamah) akan membantu

3. "Berapa lamakah tahannya penggunaan Juwita Divine?"
- Jawapan : Lebih kurang sebulan setengah bergantung kepada kekerapan penggunaan

4. "Adakah saya boleh mencampurkan produk lain dengan Juwita Divine?"
- Jawapan : Boleh

5. " Adakah Juwita Divine boleh menghapuskan jeragat?"
- Jawapan : Penggunaan secara berterusan dapat menghindarkan dan mengurangkan kesan sedia ada. Hanya treatment seperti laser yang mencecah puluhan ribu kosnya mampu menghilangkan jeragat

6. " Bagaimanakah cara penggunaan Juwita Divine yang sebenarnya?"
- Jawapan : Sapuan selepas pelembab. Bertindak seperti pelindung (shield) kepada kulit luar muka daripada dicemari habuk dan kotoran diudara dan sinaran UV

7. " Apakah SPF 50 dapat membantu di dalam mengatasi masalah jeragat?"
- Jawapan : Ya itulah fungsi utamanya

8. " Perlukah saya berpantang dari sudut pemakanan ketika penggunaan produk Juwita Divine?"
- Jawapan : Tidak perlu berpantang kerana Juwita Divine bebas daripada kandungan bahan kimia dan telah diluluskan oleh KKM

9. " Berapa kalikah penggunaan Juwita Divine yang disarankan?"
- Jawapan : Juwita Divine boleh digunakan setiap kali selepas mencuci muka iaitu waktu pagi, tengahari dan petang ( lebih kurang 3 kali sehari).


PERBANDINGAN JUWITA DIVINE FOUNDATION DENGAN FOUNDATION LAIN :




INFO & TESTIMONI JUWITA DIVINE SEXY FOUNDATION :









Kenapa anda wajib berurusan dengan kami :

SERVIS PANTAS & KAUNTER PERTANYAAN AKTIF
PRODUK READY STOK !


PENGHANTARAN HARI YANG SAMA (POSLAJU ) UNTUK BAYARAN SEBELUM JAM 5 !!


☏ Sms / Whtsapp / Telegram : 016 686 7847 Ω

Ω Instagram : Rozashopii Ω

Ω Facebook : www.facebook.com/RozaShop

Ω Blog : www.rozashop.blogspot.com





Monday, 27 July 2015

IZEARA BODYTALK WHITE SLIM ORIGINAL SLIM DIET & SLIM DETOX


HARGA PASARAN : RM 299.00
HARGA PROMOSI  : RM 199.00


POS :
SEM PERCUMA
SS RM 5


FREE GIFTS :
6 INCH BODY SERUM 200ML IZEARA X 1 BERNILAI RM 89
6 INCH BODY SOAP IZEARA X 1 BERNILAI RM 49.90


KANDUNGAN IZEARA BODYTALK WHITE SLIM ORIGINAL :

Formula apple stem cell,
garcinia cambogia,
seaweed,
green tea,
lime extract,
vitamin C,
makanan sunnah terbaik dunia


KELEBIHAN IZEARA BODYTALK WHITE SLIM ORIGINAL :

Membakar lebih kalori tanpa senaman.
100% formula bahan semulajadi
Berkesan dalam masa 7 hari
Selamat untuk diambil. Tiada bahan terlarang.
Kulit menjadi lebih putih,gebu dan halus.



CARA PENGAMBILAN IZEARA BODYTALK WHITE SLIM ORIGINAL :
(1 botol slim diet & 1 botol slim detox)


��minum 1 sudu SLIM DIET serta 2 gelas air wktu pagi
��minum 1 sudu SLIM DETOX serta 2 gelas air sblm tidur waktu mlm.

**********************


AMALAN TERBAIK
��minum air 2 liter sehari utk membantu proses penyingkiran toksin
��makan epal hijau & minum air lemon


TESTIMONI IZEARA BODYTALK WHITE SLIM ORIGINAL SLIM DIET & SLIM DETOX :











Kenapa anda wajib berurusan dengan kami :

SERVIS PANTAS & KAUNTER PERTANYAAN AKTIF
PRODUK READY STOK !


PENGHANTARAN HARI YANG SAMA (POSLAJU ) UNTUK BAYARAN SEBELUM JAM 5 !!


☏ Sms / Whtsapp / Telegram : 016 686 7847 Ω

Ω Instagram : Rozashopii Ω

Ω Facebook : www.facebook.com/RozaShop

Ω Blog : www.rozashop.blogspot.com


GEL AMANI PEK BARU 60ML


GEL AMANI PEK BARU Isi Kandungan/Berat : 60ml

Harga Promosi  :
1 botol RM110.00 / 2 botol RM99 x 2

POSTAGE: RM5 SEM / RM8 SS


Diluluskan oleh :
Kementerian Kesihatan Malaysia
Gel Amani
No. Sijil : NOT140900527K







ADAKAH ANDA MENGALAMI MASALAH BERIKUT?
✘ Sakit lutut yang teramat sangat sehingga menyukarkan untuk berjalan dan solat?
✘ Sakit sendi pada waktu-waktu tertentu sehingga tidak boleh bergerak dengan selesa?
✘ Mengalami arthritis yang teruk sehingga mengalami kesakitan ketika menggerakkan sendi?
✘ Tidak dapat bersukan dan berjalan dengan sempurna?


MENGENAI GEL AMANI :
✔ Diperbuat dari daripada getah pokok pine
✔ Tanpa Steroid
✔ Disokong oleh komiditi Eropah
✔ Lulus KKM
✔ Dijamin Halal. 100% Produk Bumiputra Muslim.


KEISIMEWAAN GEL AMANI :
✔ Berkesan Untuk Sakit Lutut, Sendi, Tulang & Otot.
✔ Bantu Peyembuhan Keradangan Dan Kerosakan Tisu.
✔ Tiada Kesan Sampingan.
✔ Berkesan Dalam Masa 7 Hari.


CARA-CARA MENGGUNAKAN GEL AMANI :
1- Bersihkan terlebih dahulu bahagian yang sakit.
2- Sapu gel di bahagian yang sakit dengan sekata.
3- Biarkan bahagian yang telah disapu dengan gel terbuka selama 10 minit.
4- Sapu 3 kali sehari.
5- Jika tahap kronik mestilah sapu setiap 4 jam.

Ibu & Ayah Dah Cuba Produk Ni Kami Jamin :
✔ Boleh Kembali Berdiri Untuk Bersolat
✔ Boleh Kembali Berjalan Untuk Ke Surau


TESTIMONI GEL AMANI :








Kenapa anda wajib berurusan dengan kami :

SERVIS PANTAS & KAUNTER PERTANYAAN AKTIF
PRODUK READY STOK !


PENGHANTARAN HARI YANG SAMA (POSLAJU ) UNTUK BAYARAN SEBELUM JAM 5 !!


☏ Sms / Whtsapp / Telegram : 016 686 7847 Ω

Ω Instagram : Rozashopii Ω

Ω Facebook : www.facebook.com/RozaShop

Ω Blog : www.rozashop.blogspot.com