Thursday, 23 October 2014

Ephyra Unleash Your True Beauty Oceanlife

 
EPHYRA TRIAL PACK 10 SACHETS
HARGA KAMI : RM 60.00
 HARGA PASARAN : RM 68.00


EPHYRA FULL PACK 30 SACHETS :
HARGA KAMI : RM 170.00
 HARGA PASARAN : RM 197.00

TIDAK TERMASUK KOS POS
 
 
 
 
 
 
 Kenapa anda wajib berurusan dengan kami :

SERVIS PANTAS & KAUNTER PERTANYAAN AKTIF
PRODUK READY STOK !
PENGHANTARAN HARI YANG SAMA (POSLAJU ) UNTUK BAYARAN SEBELUM JAM 5 !!

☏ Sms / Whtsapp / Telegram : 016 6867847 Ω
Ω Instagram : Rozashopii Ω
Ω Blog : www.rozashop.blogspot.com


EPHYRA dirumus khas untuk kecantikan dan kesihatan yang bermula dari dalam. Ia mengandungi kolagen ikan laut dalam yang dihidrolisis secara semulajadi,yang sangat membantu kuasa penyerapan ke dalam kulit lebih pantas dan effektif untuk kesan yang lebih optimum. Digabung dengan 8 agen antioksida yang berkesan untuk melindungi dan memperbaharui, memberikan apa yang diperlukan oleh kulit anda,Lindungi kulit anda dari masalah kulit dan penuaan, seterusnya serlahkan keserian dan kesihatan dalaman dan luaran. Hasilnya – kulit lebih bersih,lebih berseri, lebih halus dan lebih muda!

EPHYRA SESUAI UNTUK

Lelaki dan wanita, kanak-kanak (4 tahunkeatas)
Ibu menyusu dan hamil (6 bulankeatas)
Mereka yang pentingkan kecantikan, kesihatan luar dan dalam

Mereka yang mempunyai masalah-masalah berikut :
Kulit berjerawat
Kulit Berjeragat dan Berparut
Eczema / Penyakit Kulit
Gastrik / Masalah Usus
Menurunkan Kolestrol
Stress / Kemurungan / Ceria
Sembelit / Cirit-Birit / Buasir
Asthma / Lelah / Penat / Semput
Gout / Arthritis Sendi
Menopause
Ketidakseimbangan Hormon
Alergi Makanan Laut
Resdung
Penyakit Gusi / Demam
Masalah Tidur / Kelesuan
Jangkitan Pundi Kencing
Masalah Buah Pinggang
Kanser / PertumbuhanTumor
Sakit Sendi & Sengal Badan
Jantung / Saluran Darah
Migraine / Sakit Kepala
Strok / Parkinson
Penyakit Alzheimer (Nyanyuk)
Masalah Senggugut / PMS
Jangkitan Virus / Bakteria
Darah Tinggi
Masalah Saraf
Kencing Manis
Thyroid

1. Kolagen Ikan Laut Dalam

Kolagen tulen yang dihasilkan daripada spesis ikan putihlaut dalam dari PERANCIS
Mengembalikan keremajaan kulit anda
Mengandungi agen antioksida semulajadi yang melindungi sel-sel daripada radikal bebas.
Menyokong penambahan lapisan kolagen untuk mengekalkan keanjalan kulit yang sihat dan dan tegang. 2. Buah Acai

Buah Keajaiban dengan manfaat yang besar, seperti anti-penuaan, anti-bakteria, anti-kanser, anti-radang dan menguatkan sistem kardiovaskular
Kaya antioksida, mampu untuk mengurangkan risiko mempunyai kanser dan membantu melambatkan proses penuaan.
Kaya dengan sumber vitamin dan mineral, termasuk kandungan tinggi omega 6 dan omega 9
Kaya dengan serat pemakanan, membantu untuk meningkatkan kesihatan sistem kardio vaskular, saluran penghadaman dan membantu mengawal paras kolesterol. 3. Gam Akasia

Membantu meningkatkan tahap kolesterol HDL (kolesterol baik) dalam badan
Membantu menyingkirkan toksin berbahaya yang terkumpul dalam sistem pencernaan
Kaya dengan Serat yang menyerap toksin yang kemudiannya dikeluarkan melalui proses penghadaman 4. Salmon Ovary Peptide

Memperbaiki kulit untuk menjadi lebih lembut,halus dan dan lebih muda
Satu agen yang kaya antioksida yang melindungi kulit terhadap kerosakan sel hasil proses pengoksidaan sekaligus melambatkan proses penuaan.
Mengurangkan proses pembentukan pigmen , memberikan kulit anda penampilan yang lebih cerah dan berseri
Membuang toksin dari dalam badan untuk meningkatkan sistem imunisasi 5. Astaxanthin

6000 X lebih kuat dari Vitamin C
500 hingga 1000 X lebih kuat dari Vitamin E
800 X lebih kuat dari Co Q10
550 X lebih kuat dari EGCG Green Tea
75 X lebih kuat dari Alpha Lipoic Acid (ALA)
40 X lebih kuat dari Beta Karoten
17 X lebih kuat dari Grape Seed

Memulihkan kesakitan sendi,sakit otot dan arthritis.
Sangat bagus untuk mengurangkan kedutan dan garis halus, meningkatkan tahap kelembapan dan keanjalan kulit, menjadikan kulit lebih halus dan cerah berseri
Meningkatkan daya tenaga dan stamina dalam badan 6. Serbuk tomato

Mengandungi banyak vitamin A dan C
Berkhasiat tinggi untuk meneutralkan radikal bebas yang berbahaya dalam aliran darah
Membantu pesakit kencing manis untuk menjaga tahap gula darah mereka di bawah kawalan
Vitamin A dalam tomato akan membuat rambut anda kuat dan berkilat,juga bagus untuk mata, gigi dan tulang. 7. Acerolla ceri

Meningkatkan sistem imunisasi dalam badan , menguatkan hati, memperbaiki keadaan kulit dan meningkatkan keupayaan badan untuk memulihkan dan memperbaharui tisu dengan cepat
kandungan vitamin C yang tinggi dapat meransangkan pembentukan kolagen dalam badan, yang dapat menggantikan sel kulit menjadi sihat, halus dan lebih anjal.
Membantu menguatkan sistem imunisasi dalam badan dan melindungi daripada penyakit kardiovaskular dan masalah mata 8. Marigold bunga ekstrak

Mengandungi pelbagai karotenoid antioksida membantu melindungi sel-sel daripada kerosakan yang disebabkan oleh radikal bebas, atau molekul berbahaya.
Berkesan dalam merawat pelbagai masalah kulit radang, kulit berjerawat dan eczema
Menstabilkan kelembapan pada kulit anda, sekali gus ini bermanfaat bagi mereka yang mempunyai kulit yang sangat kering dan sensitif 9. Superberry

Diketahui mengandungi kandungan antioksida yang sangat tinggi.
Melindungi sel dari pengoksidaan dan meneutralkan radikal bebas.
Sumber terbaik untuk Vitamin C, Zat Besi, dan Potassium.

1. Apakah kelebihan menggunakan EPHYRA?

Menjadikan kulit anjal, halus dan lebih cerah berseri
Membantu memulihkan wajah yang bermasalah
Mengurangkan kedutan dan garis-garis halus
Menjadikan rambut lebih sihat, lembut dan bersinar
Melancarkan sistem pencernaan dalam badan
Mengurangkan kadar kolesterol
Meningkatkan tenaga dan daya ingatan
Meningkatkan sistem imunisasi dalam badan
Mengawal berat badan dan meningkatkan kadar metabolism
Melegakan kesakitan sendi dan arthritis 1. Mengapa kolagen ikan terhidrolisis lebih tinggi khasiat daripada struktur kolagen ikan biasa?
EPHYRA diformulasikan dengan kolagen ikan dihidrolisiskan (unit kecil molekul) yang membenarkan kolagen untuk diserap serta-merta oleh sel-sel dan memberikan hasil yang optimum.

 
2. Mengapa antioksida penting & bagaimana ia memberi kesan kepada kita?
Antioksidan mengandungi pelbagai keajaiban untuk kesihatan kita secara keseluruhan. Badan kita terdiri daripada 100 trilion sel.
Antioksida adalah bahan-bahan yang melindungi sel-sel dalam badan secara keseluruhan terhadap kesan-kesan radikal bebas. Radikal bebas boleh merosakkan sel-sel, dan dikaitkan dengan pelbagai masalah seperti penyakit jantung, kanser, artritis, Alzheimer, kolesterol tinggi dan penyakit-penyakit lain. Oleh itu, antioksida dalam badan kita bertindak sebagai perisai kepada sel-sel badan anda.


3. Apakah EPHYRA?
EPHYRA adalah lebih daripada kolagen biasa, sangat berkesan untuk memutihkan , menganjalkan dan melembapkan kulit. Selain itu, ia dapat memulihkan kesihatan dalaman. Iadirumuskan dari kolagen ikan laut dalam terhidrolisis dengan 8 antioksida yang kuat iaitu Acai Beri, Gam Akasia, Salmon Ovary Peptide, Astaxanthin, Acerolla Ceri, Serbuk Tomato, Ekstrak Bunga Marigold dan Superberry.


4. Bilakah masa terbaik untuk mengambil EPHYRA?
Anda boleh ambil EPHYRA pada waktu pagi sebelum sarapan pagi atau pada waktu malam sebelum tidur.
Dos pagi: penyerapan maksimum ketika perut kosong sebelum makan.
Dos Malam: membaiki dan memulihkan sel-sel badan semasa tidur.


5. Pada umur berapakah anda boleh mula menggunakan Perkhidmatan EPHYRA?
Kolagen akan berkurangan sepanjang hidup kita (bermula dalam 20 kami), sekali gus membawa kepada proses penuaan.
Tanda-tanda untuk kulit bahawa pengeluaran kolagen telah kurang :- Peningkatan kedutan & garis-garis halus, Kulit mengendur,Kulit bertukar menjadi kering & kasar, luka lambat sembuh & parut lambat pudar,Rambut menjadi semakin nipis & membosankan.
Kajian mendedahkan bahawa pada usia 30 dan ke atas, tubuh akan kehilangan kolagen pada kadar 15% setahun. Apabila anda adalah 60, badan anda telah mengurangkan pengeluaran kolagen kira-kira 45%.
EPHYRA sesuai & selamat untuk digunakan untuk semua golongan dewasa. Individu digalakkan untuk bermula awal untuk mendapatkan hasil yang diingini


6. EPHYRA akan menyumbang kepada pertambahan berat badan?
Tidak, EPHYRA adalah minuman berkalori rendah dengan kandungan lemak, oleh itu ia tidak akan menyumbang kepada penambahan berat badan dengan penggunaan jangka panjang. Malah, kolagen membantu dalam membina otot tanpa lemak yang membantu untuk membakar lemak dalam badan.

7. Berapa lama keputusan boleh dilihat selepas mengambil EPHYRA?
EPHYRA telah menunjukkan keputusan cemerlang selepas 2 minggu penggunaan. Ia menganjalkan kulit anda, mencerahkan & mengekalkan kelembapan kulit anda untuk lebih tegang,halus dan lembut, lebih muda cerah berseri.


8. Bolehkah saya mengambil lebih daripada 1 paket sehari dan akan ada apa-apa perbezaan?
Satu sachet setiap hari adalah mencukupi. Bagi individu yang mempunyai kulit yang bermasalah, dinasihatkan untuk mengambil 2 paket ( 2 kali – pagi dan malam ) untuk kesan lebih cepat.

9. Bolehkah lelaki mengambil EPHYRA?
Ya. Ia adalah sesuai untuk lelaki kerana EPHYRA membantu untuk kulit lebih sihat dan bersih, memerangi keletihan, tekanan & meningkatkan imunisasi. EPHYRA juga tidak mengandungi bahan berkaitan hormon wantia yang boleh mengakibatkan kesan terhadap hormon lelaki.


Maklumat tambahan :

Untuk sijil halal, sijil kkm dan laporan analisa sila klik di sini :
Maklumat Tambahan ephyra


Testimoni Ephyra
 
 






 

PERLA EXCLUSIVE 25 SACHETS X 15ML


PERLA EXCLUSIVE 25 SACHETS X 15ML

HARGA KAMI : RM 130.00
HARGA PASARAN : RM 150.00


POS : 
PERCUMA SELURUH MALAYSIA !
 
 


Kenapa anda wajib berurusan dengan kami :

SERVIS PANTAS & KAUNTER PERTANYAAN AKTIF
PRODUK READY STOK !
PENGHANTARAN HARI YANG SAMA (POSLAJU ) UNTUK BAYARAN SEBELUM JAM 5 !!


☏ Sms / Whtsapp / Telegram : 016 686 7847  Ω
Ω Instagram : Rozashopii Ω

Ω Blog : www.rozashop.blogspot.com


PERLA EXCLUSIVE- KESAN SEAWAL 5 HARI!!


Dihasilkan untuk semua wanita terutamanya wanita yang sudah bersalin dan mengalami masalah untuk mendapatkan bentuk badan dan payudara yang menawan seperti sebelum berkahwin..
Diperbuat dari 100% bahan semulajadi, tanpa kandungan tambahan dan tiada kesan sampingan
Dihasilkan di kilang bertaraf GMP Tempatan, kilang muslim berstatus HALAL


KANDUNGAN PERLA EXCLUSIVE :

Collagen
Pueraria Mirifica
Labisia pumila
Quercus Infectoria
Acaiberry


KELEBIHAN PERLA EXCLUSIVE :

✔ Dapat memperbaiki sel-sel kulit yang rosak
✔ Menjadikan kulit lebih putih, lebih gebu dan lebih berseri
✔ Dapat mengekalkan wajah awet muda
✔ Dapat mencerahkan dan lebih menggebukan kulit seluruh badan
✔ Dapat mengecutkan, mengurangkan jerawat serta menghilangkan jerawat
✔ Mengatasi masalah kulit kusam
✔ Menghilangkan jeragat
✔ Menambahkan tenaga
✔ Memontokkan payudara
✔ Menaikkan punggung
✔ Mengatasi masalah keputihan dan mengetatkan miss v
✔ Menaikkan payudara
✔ Menjadikan payudara sentiasa tegang
✔ Mengawal selera makan menjadikan berat badan yang ideal
✔ mencerahkan kulit (termasuklah kulit pada bahagian puting payudara)
✔ Menganjalkan kulit yang melendut
✔ melambatkan proses penuaan
✔ Merawat masalah-masalah yang berkaitan dengan rahim
✔ Menghalang jangkitan pada vagina
✔ Mengetakan vagina
✔ Mencegah dan mengurangkan penyakit migrain
✔ Mengurangkan kesakitan dan kesukaran kitaran haid
✔ Mewujudkan satu kitaran haid yang tetap
✔ Mencegah kekejangan, menahanan air dan kerengsaan semasa kesakitkan haid
✔ Mengimbangkan, membina dan mengharmonikan sistem pembiakan wanita bagi menggalakkan komutan sihat
✔ Menyokong kesegaran kesihatan bauan faraj (vaginal flora) dan mengelak kerengsaan dan jangkitan
✔ Mehilangkan keletihan, memudahkan gejala menopaus dan menggalak kesejahteraan emosi
✔ Memanjangkan jangka tenaga semasa intiman suami isteri
✔ Membantu menyelesaikan masalah sembelit



CARA PENGAMBILAN PERLA EXCLUSIVE :

✔ 1 sachet setiap hari sebelum sarapan atau sebelum tidur
✔ Boleh dimakan begitu sahaja
✔ 25 sachet x 15ml


_______________________________________________________________


PEMBELIAN SECARA BORONG PERLA EXCLUSIVE SILA EMAIL KAMI :

roszaihams@gmail.com

like dan add page kami :

https://www.facebook.com/rozashop


 






Monday, 20 October 2014

BVR COLLAGEN



BVR COLLAGEN 30GM


( BELLE MAISON COLLAGEN )


HARGA KAMI : RM 65.00


POS:
PERCUMA SELURUH MALAYSIA !






Kenapa anda wajib berurusan dengan kami :



SERVIS PANTAS & KAUNTER PERTANYAAN AKTIF
PRODUK READY STOK !
PENGHANTARAN HARI YANG SAMA (POSLAJU ) UNTUK BAYARAN SEBELUM JAM 5 !!





☏ Sms / Whtsapp / Telegram : 016 6867847
Ω Instagram : rozashopii

Ω Blog : www.rozashop.blogspot.com



perhatian!!

berminyak dengan glowing adalah dua perkara berbeza okay..
berminyak tu muka nampak mcm comot berminya berpeluh melekit je dan bila disentuh, lekat minyak kt tangan ni ..tapi kalau kulit glowing,ianya nmpk berkilauan dan bila disentuh, sbnrnya kulit tu kering dan x melekit..haa, itu la yg kita nak..
dan apa yg pasti BVRC boleh buat kulit anda berkilauan seperti mutiara..^_^/ cheewahh..





KANDUNGAN BVR COLLAGEN :


Pati Apple stem cell,
pati strawberry stem cell,
pati marine collagen,
vitamin c,
vitamin e,
pati gluthathione dan
serbuk mutiara.

KELEBIHAN BVR COLLAGEN :

~menghilangkan jeragat dan parut2 dari dalam
~melicinkan wajah
~memutihkan seluruh badan termasuk bawah lengan,siku,celah peha,ketiak,dan belakang leher
~seimbangkan berat badan
~merawat jerawat dari dalam dan luar
~mencantikkan bentuk badan
~menaikkan seri wajah
~awet muda
~menghilangkan jeragat
~memudarkan parut2 hitam
~seimbangkan berat badan


CARA PENGGUNAAN BVR COLLAGEN :

1/2 sudu kecil setiap pagi dan malam.
Boleh juga dicampur didalam apa2 jenis supplement dan vitamin yang lain bagi mempercepatkan lagi kesan dan kebaikannya.



Testimoni paling cepat adalah 3hari penggunaan..!!!












Thursday, 11 September 2014

VENE SLIMMING LOTION 150GM


VENE SLIMMING LOTION 150GM

HARGA KAMI : RM 75.00

POS :
SEM RM 5
SS RM 10


++++++++++++++++++++++++++++++++++

SATU TIUB (Jimat RM31)
Semenanjung : RM75
Sbh & Srwk : RM80

2 TIUB : (Jimat RM72)
Semenanjung : RM140 (RM70/tiub)
Sbh & Srwk : RM150 (RM75/tiub)

4 TIUB : (Jimat RM164)
Semenanjung : RM260 (RM65/tiub)
Sbh & Srwk : RM280 (RM70/tiub)

6 TIUB : (Jimat RM276)
Semenanjung : RM360 (RM60/tiub)
Sbh & Srwk : RM390 (RM65/tiub)

♥️FREE : Measuring Tape

♥️1 TIUB UNTUK KEGUNAAN SEBULAN;


DIGALAKKAN AMBIL 4 TIUB UNTUK RAWATAN PENUH SUPAYA KULIT TIDAK GELEBEH SETELAH LEMAK HILANG.


++++++++++++++++++++++++++++++++++


~ Masih anggun & cantik... Tak susah nak jadi Macam Duta Vene Slimming Lotion & Beauty - Sis Wilma Muhamad ni...

Rahsianya terkandung dalam satu botol comel
Info tentang Vene slimming lotion

Vene Slimming Lotion adalah rumusan khas pati rumpai laut( seaweed) @ nama saintifik "Phyllacantha Fibrosa" dan herba2 terpilih yg mampu membakar lemak & menurunkan berat badan dgn mudah melalui proses LIPOLISIS. Terbukti berkesan, bebas paraben, tanpa pewarna & lulus KKM!

Produk keluaran Malaysia

No. Kelulusan KKM : NOT130104860K
Boleh diguna oleh lelaki & wanita.
Berat 1 tiub 150gm.

Kelebihan Vene slimming lotion :

• memecahkan lemak
• menghilangkan selulit
• menurunkan berat badan
• melangsing dan mencantikkan bentuk badan
• melembut/menegang dan menyegarkan kulit
• membuang lebihan angin dalam badan
• mengurangkan rasa sakit senggugut/sakit sendi

Ciri-ciri Vene Slimming Lotion:

• kesan serta merta
• bebas paraben
• tidak melekit
• tidak terlalu panas
• berbau wangi
• boleh diguna bila-bila masa
• mudah digunakan
• menggunakan bahan yang halal

Cara penggunaan vene slimming lotion :



Sapu ditempat yg diperlukan spt perut, peha, lengan, leher & dagu 2 kali sehari slps mndi, pagi & mlm.
Sapu dari bawah ke atas.
1 tiub kalau sapu di perut saja tahan 3-4 minggu.
Kesan sampingan menggunakan vene slimming lotion :

Berbeza ikut individu, ada yg cepat seawal 1-2 hari dah ada perbezaan pd ukurlilit perut & berat badan


TESTIMONI VENE SLIMMING LOTION









________________________________________________________________________________



PEMBELIAN SECARA BORONG VENE SLIMMING LOTION :

PEMBELIAN SECARA BORONG VENE SLIMMING LOTION SILA EMAIL KEPADA KAMI :

roszaihams@gmail.com 

Like dan add page kami :

https://www.facebook.com/rozashop

BELLEZA COLLAGEN



BELLEZA COLLAGEN
20 SACHETS X 6 GM

HARGA KAMI : RM 129.90 

POS :
PERCUMA SELURUH MALAYSIA ! 



❥ Produk dijamin selamat dan mempunyai kelulusan daripada KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA (KKM)


Cara putihkan kulit bak SNOW WHITE dalam masa 2 minggu. Dijamin 500% berkesan. Terkini dalam pasaran.

Kulit muka cerah tapi badan gelap? Kulit kusam dan tidak berseri? Tona kulit tak sekata? Masalah jerawat dan jeragat menghantui diri?

Atasinya dengan BELLEZA by Sofieya Beauty Secret!

❥ Kebaikan BELLEZA :

- Menjadikan kulit putih kemerah-merahan
- Menjadikan kulit glowing secara natural
- Melembut, menegangkan dan menganjalkan struktur kulit
- Membantu mengatasi masalah kulit kusam dan tidak berseri
- Mengecilkan liang roma
- Pencerahan sekata satu badan dan menyekatakantona kulit
- Mengandungi antioksidan untuk melambatkan proses penuaan
- Merawat masalah jerawat dari dalam dan memudarkan parut jerawat
- Memantapkan bentuk payudara dan punggung
- Memgetatkan faraj dan merawat keputihan
- Menghalang jangkitan pada vagina
- Menjadikan rambut lebih sihat, beralun dan hitam berkilat
- Menguatkan kuku dan merawat masalah tumit kaki merekah
- Membantu menstabilkan hormon wanita yang menopous


Cara pengambilan Belleza Collagen :
1. Koyak dan kemam serbuk collagen di bawah lidah
2. Amalkan minum 3 liter sehari 




Testimoni Belleza Collagen






✉ PM US !! 
Email : roszaihams@gmail.com
☏ SMS / WHTSAPP 0166867847

IG : rozashopii